Gå til innhold

I dårlig form etter korona. Flere som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Hadde korona for snart to uker siden.  Var egentlig ikke så dårlig. Ble bare forkjøla, og ble bedre etter 6 dager. Så gikk det er par dager til, og jeg ble forkjøla på nytt. Mistet i tillegg smak og luktesans. Er på 3-4 dagen med det nå. Og formen er ikke kjempegod. Ikke feber, men blir fort sliten og trøtt. 
Blir litt overrasket når jeg var nesten frisk, også begynner det på nytt igjen?

Flere som har opplevd dette?

Anonymkode: 7c2e5...63f

Fortsetter under...

Ja, dag 16 nå

Trodde jeg slapp billig unna, men så kom det en bølge til. Var i første runden jeg testet positiv, og nå i andre bølgen tester jeg negativt, men det er nå smak og lukt er endret, jeg er slapp, tungpustet og sliten. Føler meg syk...

Anonymkode: 1f9f2...ae6

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, dag 16 nå

Trodde jeg slapp billig unna, men så kom det en bølge til. Var i første runden jeg testet positiv, og nå i andre bølgen tester jeg negativt, men det er nå smak og lukt er endret, jeg er slapp, tungpustet og sliten. Føler meg syk...

Anonymkode: 1f9f2...ae6

«Godt» å høre det er flere. Jeg var i grei form under selve koronaen når jeg hadde testet positivt. Hadde ikke tap av lukt og smakssans. Men, når det kom en ny runde nå, så føler heg meg slapp og sliten, og all smaks og luktesans er borte. Ble litt tatt på senga av dette kjenner jeg. 

hi

Anonymkode: 7c2e5...63f

• Opprett ny...