Gå til innhold

Trenger tips/hjelp til hvilke ansikts-produkter som er bra

Anbefalte innlegg

Jeg er i midten av 30 årene , huden i ansiktet blir styggere for hver dag som går, og huden er tørr. 

ønsker å kjøpe meg hudpleieprodukter, som pleier godt og lukter godt, som pleier huden. 

og jeg ønsker å ha det (pga tidsklemma) lettvindt som mulig, men samtidig ta vare på huden , hvis det ikke er for sent. 

hvilke produkter bruker du ? 
hva er dine vaner/rutiner ? 

Anonymkode: 67bf6...4fc

Fortsetter under...

Når jeg har tid til å bruke flere produkter etter hverandre så bruker jeg "the ordinary", med produkter tilpasset min hudtype. 

Scroll til du finner din hudtype, følg fremgangsmåte: https://lyko.com/no/the-ordinary/guide2

Men når jeg ikke opplever å ha tid og overskudd til å sette av noen minutter hver morgen og kveld til hudpleie, så bruker jeg cerave sin rens og hudkrem. Finnes også til ulike hudtyper. Nå på vinteren med tørr og blass hud med litt urenheter, liker jeg best SA cleanser og fuktighetskrem. Resten av året er jeg fornøyd med hydrating cleanser. https://lyko.com/no/cerave?fromsearch=cerave 

Jeg synes det er bortkastet å bruke veldig mye penger på små, fancy produkter, synes både the ordinary og cerave har fornuftige priser og god kvalitet.

Anonymkode: 04e77...459

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Jeg er i midten av 30 årene , huden i ansiktet blir styggere for hver dag som går, og huden er tørr. 

ønsker å kjøpe meg hudpleieprodukter, som pleier godt og lukter godt, som pleier huden. 

og jeg ønsker å ha det (pga tidsklemma) lettvindt som mulig, men samtidig ta vare på huden , hvis det ikke er for sent. 

hvilke produkter bruker du ? 
hva er dine vaner/rutiner ? 

Anonymkode: 67bf6...4fc

Jeg er veldig fornøyd med Exuviance! Jeg har sensitiv hud. Renser huden med rensekrem hver kveld. Bruker nattkrem før jeg legger meg. Dag-og øyekrem etter dusj hver morgen😉

Anonymkode: 0c532...6c3

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg er veldig fornøyd med Exuviance! Jeg har sensitiv hud. Renser huden med rensekrem hver kveld. Bruker nattkrem før jeg legger meg. Dag-og øyekrem etter dusj hver morgen😉

Anonymkode: 0c532...6c3

Signerer denne. Før jeg startet med produkter fra Exuviance var huden irritert og tørr. Bruker dagkremen med solfaktor og nattkrem hver dag, og renser cirka en gang i uken. Har aldri problemer med huden lenger. 

Annonse

LoHvis du har problemer med sorte prikker og urenheter så er Avene rens gele den absolutt beste. Fås kjøpt på Apotek 1. Hadde problemer med sorte prikker på nesa, og de var borte etter to rens. Renser huden hver lørdag. Har ømtålig hud så må være forsiktig med den. Bruker daglig Dermica rensevann for min hudtype, også kjøpt på Apotek 1. Skyller alltid ansiktet i kaldt vann etterpå. Så bruker jeg Nivea soft krem på krukke som jeg kjøpte på Rema. Beste fuktighetskremen ever. Har gått helt bort fra rådyre merkevarer her. Det er å kaste penger rett ut av vinduet. 

Anonymkode: f3742...1cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...