Gå til innhold

Hvis påbudet om munnbind blir fjernet nå, så håper jeg at alle slutter å bruke det!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ja jeg kan ikke hindre deg. Men jeg ser på deg på samme måte som jeg ser på religiøse - en som søker tryghet i noe som ikke er reelt. Hvis du vil ty til den falske trygheten munnbind gir, så vær så god. Jeg tenker mitt. Og jeg håper de færreste gjør som deg. 

Anonymkode: dc0f8...158

Men hvorfor bryr det deg om enkelte fortsetter å bruke munnbind, hvordan i alle dager kan det plage deg på noen som helst måte?

Anonymkode: 1daa1...8c0

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ja jeg kan ikke hindre deg. Men jeg ser på deg på samme måte som jeg ser på religiøse - en som søker tryghet i noe som ikke er reelt. Hvis du vil ty til den falske trygheten munnbind gir, så vær så god. Jeg tenker mitt. Og jeg håper de færreste gjør som deg. 

Jeg tenker at det er ytterst få som bryr seg det minste om hva du måtte tenke. 

Anonymkode: a3493...168

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Hun får tryggheten. Hva du måtte mene er irrelevant. 

Anonymkode: e4ec0...285

Går du gjennom livet slik? Og tenker at andres meninger er irrelevante? 

De fleste vil sikkert gjerne slutte med munnbind så snart som mulig, men husk på at noen bruker det av grunner som du ikke vet og som ikke synes. Jeg f.eks. har en mann som har gjennomgått cellegift og benmargstransplantasjon ganske nylig og en c-19 infeksjon vil sannsynligvis være langt farligere for han enn for de fleste da immunforsvaret er veldig dårlig. Han har pga pågående behandling heller ikke kunnet få vaksiner ennå. Jeg kommer derfor til å bruke munnbind og holde avstand en god stund til. En venninne av meg er hjerteoperert og må også være forsiktig en god stund til. Så husk på det før du ler av folk med munnbind at det kan være gode grunner til det for noen selvom påbudet oppheves.

Anonymkode: 3362c...494

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Går du gjennom livet slik? Og tenker at andres meninger er irrelevante? 

Jeg bryr meg om hva venner og fammilie, mennesker med makt og smarte mennesker mener, men jeg bryr meg ikke om hva du mener.

Anonymkode: 65aab...54f

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg bryr meg om hva venner og fammilie, mennesker med makt og smarte mennesker mener, men jeg bryr meg ikke om hva du mener.

Anonymkode: 65aab...54f

Haha, du vet ikke hvem jeg er. 

Annonse

Jeg bruker munnbind med karbonfilter, siden jeg er svært allergisk mot det meste. Så på offentlig transport, konsert osv. Steder hvor jeg sitter i nærheten av andre, som bruker parfyme, så må jeg bruke det. Ellers får jeg kraftig astma anfall. 

Jeg er og hørselshemmet, og sliter jo mer nå som alle bruker munnbind. Men jeg har og full forståelse for at noen må bruke det.

Anonymkode: cc125...63d

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Haha, du vet ikke hvem jeg er. 

Det fleste vet hva du er. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det fleste vet hva du er. 

Nei, fortell! Du mener jeg er dum, fordi jeg mener folk må slutte å gå med munnbind? Vel, dette er i tråd med anbefalingene fra fhi. Men du vet vel bedre enn dem? I tillegg er det mange leger som har uttalt at munnbind ikke virker mot luftbårne virus, feks Mads Gilbert. Men du vet vel bedre enn dem også. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, fortell! Du mener jeg er dum, fordi jeg mener folk må slutte å gå med munnbind? Vel, dette er i tråd med anbefalingene fra fhi. Men du vet vel bedre enn dem? I tillegg er det mange leger som har uttalt at munnbind ikke virker mot luftbårne virus, feks Mads Gilbert. Men du vet vel bedre enn dem også. 

Du er dum fordi du ikke respekterer at andre tar andre valg enn deg.

Du er dum fordi du ikke respekterer at andre tar andre valg enn deg.

Da er vel du like dum, fordi du ikke respekterer at andre har andre meninger enn deg. 

Da er vel du like dum, fordi du ikke respekterer at andre har andre meninger enn deg. 

:roll:

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Du er fullstendig irrelevant.  

Annonse

Nei, DU er fullstendig irrelevant. Hva er det som får deg å tro at dine meninger betyr noe?

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

FHI har også hele tiden sagt at anbefalinger og påbud er et minstekrav, og alle må selv avgjøre hva som er riktig for dem.
Og dessuten, det skader ingen at noen velger å leve strengere enn anbefalingene for eksempel vet å bruke munnbind.

Anonymkode: 23400...174

FHI har også hele tiden sagt at anbefalinger og påbud er et minstekrav, og alle må selv avgjøre hva som er riktig for dem.
Og dessuten, det skader ingen at noen velger å leve strengere enn anbefalingene for eksempel vet å bruke munnbind.

Jo, se over angående influensa. FHI mener at man ikke skal drive slikt smittevern permanent. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jo, se over angående influensa. FHI mener at man ikke skal drive slikt smittevern permanent. 

Influensaen er noe annet enn korona.
Det er fremdeles mitt, og mitt valg alene hvorvidt jeg ønsker eller ikke ønsker å gå med munnbind, og som en annen har inne på denne tråden påpeker, det kan være menge gode grunner til å velge det, og de grunnene har ikke du noe med

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Nei, DU er fullstendig irrelevant. Hva er det som får deg å tro at dine meninger betyr noe?

Du stilte et spørsmål og jeg svarte. At du ikke takler det klør meg ikke det minste. 

Du stilte et spørsmål og jeg svarte. At du ikke takler det klør meg ikke det minste. 

Hva er det jeg ikke takler her? Ikke få deg til å tro at dine ytringer betyr noe. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det jeg ikke takler her? Ikke få deg til å tro at dine ytringer betyr noe. 

Hvorfor tror du at dine meninger betyr noe da?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor tror du at dine meninger betyr noe da?

Jeg har vel aldri påstått det, har jeg?  Jeg har bare uttrykt mine meninger. 

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Dere er begge to like irrelevante. 

Anonymkode: c6328...717

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du og.

Selvfølgelig. Vi er alle sammen anonyme brukere på et ubetydelig forum. Så ja, vi er alle like irrelevante i akkurat denne sammenhengen. 

Selvfølgelig. Vi er alle sammen anonyme brukere på et ubetydelig forum. Så ja, vi er alle like irrelevante i akkurat denne sammenhengen. 

Ikke sant.

• Opprett ny...