Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Del Skrevet 10. februar 2022 Eller hvor jeg kan ringe for å få svar. Eldste barnet fikk dose 3 for ei uke siden. Ingen bivirkninger da, men dagen etter og frem til nå har hun følt seg uvel og den psykiske sykdommen er blitt mer fremtredende. Det gjør den jo av og på. Hun ble sykmeldt, og i dag ringte de som vaksinerte henne og fortalte at det var gjort en feil slik at vaksinen hun fikk hadde ligget utenfor kjøling i 1,5 time før hun fikk den. Jeg spurte hva konsekvensen av dette kunne være, men det visste han ikke. Jeg har forsøkt å Google, men finner ikke noe. Koronatelefonen kunne ikke svare, forståelig nok, men de visste ikke hvem jeg kan kontakte for å finne ut av dette. Jeg ringer fastlegen og evt helsestasjonen i morgen, men vet ikke om de kan hjelpe heller. Men mulig de vet hvem jeg skal kontakte. Noen her som vet? (og, fordi det er vanlig her å henge seg opp i feil ting; til de som kommer til å spørre hvorfor de ringte meg: det er fordi hun har en diagnose som gjør at jeg blir ringt, etter hennes ønske. Og til de som lurer på hvorfor hun har tatt dose 3: hun er et slags helsepersonell, og ønsket derfor den 3. dosen. Vi legger begge disse død) Anonymkode: 4a803...4c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Del Skrevet 10. februar 2022 Jeg ville bedt om å få det skriftlig - i tilfelle det blir mer langvarige bivirkninger, så det er det første jeg ville sørget for i morgen. Videre ville jeg kontaktet kommunelegen om den kan kontakte de som ev. vet hva dette kan gjøre med vaksinen. Og jeg ville spurt om det er sendt avviksmelding på dette. Anonymkode: 570c0...f12 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Del Skrevet 10. februar 2022 De kan jo ikke bare ringe å si noe sånt,også si at de ikke aner konsekvensene av det! Dette burde de ha funnet ut av før de ringte deg opp. Anonymkode: 84a3a...bf3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #4 Del Skrevet 10. februar 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg ville bedt om å få det skriftlig - i tilfelle det blir mer langvarige bivirkninger, så det er det første jeg ville sørget for i morgen. Videre ville jeg kontaktet kommunelegen om den kan kontakte de som ev. vet hva dette kan gjøre med vaksinen. Og jeg ville spurt om det er sendt avviksmelding på dette. Anonymkode: 570c0...f12 Det ligger i helsenorge appen. Har tatt bilde av meldingen. Her får man ikke snakke med kommunelegen. Men kan ringe kommunen og be de legge igjen beskjed til kommunelegen. Men da kan det være hun nedprioriterer den. Anonymkode: 4a803...4c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #5 Del Skrevet 10. februar 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): De kan jo ikke bare ringe å si noe sånt,også si at de ikke aner konsekvensene av det! Dette burde de ha funnet ut av før de ringte deg opp. Anonymkode: 84a3a...bf3 Det er jo greit nok. Men det har skjedd, og det er veien videre jeg lurer på Anonymkode: 4a803...4c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #6 Del Skrevet 10. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det ligger i helsenorge appen. Har tatt bilde av meldingen. Her får man ikke snakke med kommunelegen. Men kan ringe kommunen og be de legge igjen beskjed til kommunelegen. Men da kan det være hun nedprioriterer den. Anonymkode: 4a803...4c6 Da ville jeg ringt med det samme kommunen åpner telefonen i morgen, og jeg hadde gitt tydelig beskjed om at jeg forventer at kommunelegen gir tilbakemelding i morgen, siden de ansatte som setter vaksiner ikke vet nok om det de holder på meg. (De skal ha pluss for at de ringte deg opp igjen, men det hjelper liksom så lite når de bare sier at de ikke vet hva dette har å si og heller ikke hvem som kan vite.) Anonymkode: 570c0...f12 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #7 Del Skrevet 10. februar 2022 Det skjer vel ikke noe mer enn at kvaliteten forringes. Den blir jo ikke akkurat bedervet at å ikke ligge riktig nedkjølt i 1,5 time. Anonymkode: 89f8c...733 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #8 Del Skrevet 10. februar 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Det skjer vel ikke noe mer enn at kvaliteten forringes. Den blir jo ikke akkurat bedervet at å ikke ligge riktig nedkjølt i 1,5 time. Anonymkode: 89f8c...733 Det er jo akkurat det man ikke vet! Ingen vet. Anonymkode: 4a803...4c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #9 Del Skrevet 10. februar 2022 Jeg forsøkte å google litt - hvilken vaksine var det hun fikk, Hi? Anonymkode: 570c0...f12 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #10 Del Skrevet 10. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg forsøkte å google litt - hvilken vaksine var det hun fikk, Hi? Anonymkode: 570c0...f12 Pfeizer Anonymkode: 4a803...4c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #11 Del Skrevet 10. februar 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Pfeizer Anonymkode: 4a803...4c6 Ok, les det som står laaaangt nede i denne linken, med overskrift Fortynning og Vaksinering, Comirnaty (30 mikrogram/dose, lilla plastlokk...) https://www.fhi.no/nettpub/vaksinasjonsveilederen-for-helsepersonell/vaksiner-mot-de-enkelte-sykdommene/koronavaksine/ Å lese det som står der gir meg bare flere spørsmål om det den som ringte deg sa. Her står det at vaksinen kan oppbevares noen timer i romtemperatur (mellom 2 og 25 grader). Siden de en uke etterpå oppdager at det er gjort feil, da lurer jeg på om vaksinedosen datteren din fikk bare lå ute 1,5 time etter at den var fortynnet (i så fall går det greit så lenge rommet hadde mellom 2 og 25 grader celsius), eller om det var 1,5 time etter at sprøyten var klargjort. I det hele tatt, den som ringte deg har ikke vært tydelig med deg hvis den sa bare det du sa. Videre burde vedkommende ha visst hvor den kunne finne det jeg her linket til (ligger på FHIs sider) og vedkommende burde også ha sagt at de skulle sjekke dette opp og ringe deg opp igjen. Når ikke noe av dette er gjort, da tenker jeg at kommunelegen bør få høre hvordan de som vaksinerer der jobber - for det er ikke godt nok. Hentet fra linken: " Fortynnet vaksine skal brukes så fort som mulig. Merk glasset med dato og tid for fortynning. Kjemisk og fysisk stabilitet er vist i 6 timer etter fortynning ved temperatur 2ºC til 30ºC. Fra et mikrobiologisk synspunkt skal vaksinen brukes umiddelbart, men Norske Legemiddelstandarders kapittel om veiledende brukstider for legemidler etter anbrudd [17] angir lagring inntil 12 timer i romtemperatur (høyst 25°C), forutsatt at det benyttes en arbeidsmetode som hindrer tilføring av mikrober. For denne vaksinen blir imidlertid kjemisk/fysisk stabilitet (6 timer) begrensende. Klargjorte sprøyter skal benyttes så fort som mulig, og skal ikke transporteres. Fortynnet vaksine i hetteglass bør i minst mulig grad transporteres, men unntak kan gjøres dersom det er krevende å frakte skrøpelige personer til sentralisert vaksinasjon. Etter fortynning består glasset av 6 doser á 0,3 ml. Trekk opp hver enkeltdose á 0,3 ml med en steril kanyle og sprøyte. Opptrekkskanyle med filter skal ikke brukes på mRNA-vaksiner. Fortynnet vaksineløsning som ikke er brukt innen 6 timer etter fortynning destrueres i henhold til lokale rutiner" Som du ser skiller de mellom fortynnet vaksine i glass, og klargjorte sprøyter. Jeg ville bedt kommunelegen sjekke opp hva som faktisk har skjedd, og bedt om å få tidsangivelsene for når vaksinen var fortynnet, når sprøyten ble klargjort og når den ble satt. Da først tenker jeg de som vet kan si noe, om det finnes svar. Jeg ville også gjort klart det at datteren din har fått større psykiske problemer fra rett etter hun fikk siste vaksinedose, og at dette blir journalført. (Og i tillegg ville jeg ha meldt dette som en mulig bivirkning der du rapporterer ev. vaksinebivirkninger.) Men det er vesentlig, tror jeg, å få svar på når vaksinen ble fortynnet, når sprøyten ble klargjort og når den ble satt. Da først kan de som vet mer om for sent brukte vaksiner og hva det ev. kan ha av følger, si noe spesifikt om dette, tror jeg. Håper dette går helt bra videre! Anonymkode: 570c0...f12 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #12 Del Skrevet 10. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ok, les det som står laaaangt nede i denne linken, med overskrift Fortynning og Vaksinering, Comirnaty (30 mikrogram/dose, lilla plastlokk...) https://www.fhi.no/nettpub/vaksinasjonsveilederen-for-helsepersonell/vaksiner-mot-de-enkelte-sykdommene/koronavaksine/ Å lese det som står der gir meg bare flere spørsmål om det den som ringte deg sa. Her står det at vaksinen kan oppbevares noen timer i romtemperatur (mellom 2 og 25 grader). Siden de en uke etterpå oppdager at det er gjort feil, da lurer jeg på om vaksinedosen datteren din fikk bare lå ute 1,5 time etter at den var fortynnet (i så fall går det greit så lenge rommet hadde mellom 2 og 25 grader celsius), eller om det var 1,5 time etter at sprøyten var klargjort. I det hele tatt, den som ringte deg har ikke vært tydelig med deg hvis den sa bare det du sa. Videre burde vedkommende ha visst hvor den kunne finne det jeg her linket til (ligger på FHIs sider) og vedkommende burde også ha sagt at de skulle sjekke dette opp og ringe deg opp igjen. Når ikke noe av dette er gjort, da tenker jeg at kommunelegen bør få høre hvordan de som vaksinerer der jobber - for det er ikke godt nok. Hentet fra linken: " Fortynnet vaksine skal brukes så fort som mulig. Merk glasset med dato og tid for fortynning. Kjemisk og fysisk stabilitet er vist i 6 timer etter fortynning ved temperatur 2ºC til 30ºC. Fra et mikrobiologisk synspunkt skal vaksinen brukes umiddelbart, men Norske Legemiddelstandarders kapittel om veiledende brukstider for legemidler etter anbrudd [17] angir lagring inntil 12 timer i romtemperatur (høyst 25°C), forutsatt at det benyttes en arbeidsmetode som hindrer tilføring av mikrober. For denne vaksinen blir imidlertid kjemisk/fysisk stabilitet (6 timer) begrensende. Klargjorte sprøyter skal benyttes så fort som mulig, og skal ikke transporteres. Fortynnet vaksine i hetteglass bør i minst mulig grad transporteres, men unntak kan gjøres dersom det er krevende å frakte skrøpelige personer til sentralisert vaksinasjon. Etter fortynning består glasset av 6 doser á 0,3 ml. Trekk opp hver enkeltdose á 0,3 ml med en steril kanyle og sprøyte. Opptrekkskanyle med filter skal ikke brukes på mRNA-vaksiner. Fortynnet vaksineløsning som ikke er brukt innen 6 timer etter fortynning destrueres i henhold til lokale rutiner" Som du ser skiller de mellom fortynnet vaksine i glass, og klargjorte sprøyter. Jeg ville bedt kommunelegen sjekke opp hva som faktisk har skjedd, og bedt om å få tidsangivelsene for når vaksinen var fortynnet, når sprøyten ble klargjort og når den ble satt. Da først tenker jeg de som vet kan si noe, om det finnes svar. Jeg ville også gjort klart det at datteren din har fått større psykiske problemer fra rett etter hun fikk siste vaksinedose, og at dette blir journalført. (Og i tillegg ville jeg ha meldt dette som en mulig bivirkning der du rapporterer ev. vaksinebivirkninger.) Men det er vesentlig, tror jeg, å få svar på når vaksinen ble fortynnet, når sprøyten ble klargjort og når den ble satt. Da først kan de som vet mer om for sent brukte vaksiner og hva det ev. kan ha av følger, si noe spesifikt om dette, tror jeg. Håper dette går helt bra videre! Anonymkode: 570c0...f12 Det var sprøyten som lå fremme i 1,5 timer før den ble satt. Den var tatt frem til en annen person som skulle ta den, men personen hadde glemt ID, og den ble liggende. Den som satt vaksinen hadde trodd at den hadde klargjort en vaksine uten å huske det, og laget derfor ikke en ny. Hun er blitt ekstremt trøtt også. Sover mye mer enn ellers. Det kan være en bivirkning av vaksinen, slik vi trodd, eller det kan være fordi vaksinen lå fremme Anonymkode: 4a803...4c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #13 Del Skrevet 11. februar 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Det var sprøyten som lå fremme i 1,5 timer før den ble satt. Den var tatt frem til en annen person som skulle ta den, men personen hadde glemt ID, og den ble liggende. Den som satt vaksinen hadde trodd at den hadde klargjort en vaksine uten å huske det, og laget derfor ikke en ny. Hun er blitt ekstremt trøtt også. Sover mye mer enn ellers. Det kan være en bivirkning av vaksinen, slik vi trodd, eller det kan være fordi vaksinen lå fremme Anonymkode: 4a803...4c6 Spør likevel om når den ble fortynnet, for å se om de totalt sett holdt seg innenfor tiden (selv om det står at vaksinen skal settes med det samme etter den er klargjort). Jeg antar at det det er snakk om er ev. uønsket oppvekst av bakterier eller lignende som kan påvirke den som får det og/eller vaksinens virkning, eller reagere med noe i vaksinen og skape anre problemer. Noen ved FHI bør i hvert fall vite det og det bør være null problem for kommunelegen å finne ut hva som ev. finnes av kunnskap om dette. Bra det er registrert i hvert fall. Noter ned det som er sagt og gjort og hvem som ringte deg, og hvem du ev. snakker med i morgen. Greit å ha hvis det skulle vise seg at det blir bivirkninger. Håper det går bedre med datteren din snart - god bedring til henne! Godt hun har deg til å ta tak i dette Anonymkode: 570c0...f12 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149697999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #14 Del Skrevet 11. februar 2022 Den blir ikke skadelig av det, men den kan ha fått mindre effekt om RNA rakk å bli nedbrutt av det. Sannsynligvis gikk det helt fint. Anonymkode: 3ef08...5b3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149698072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #15 Del Skrevet 11. februar 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Den blir ikke skadelig av det, men den kan ha fått mindre effekt om RNA rakk å bli nedbrutt av det. Sannsynligvis gikk det helt fint. Anonymkode: 3ef08...5b3 Da kunne de jo bare ringt og tilbudt ny vaksine, men det fikk hun ikke tilbud om i det hele tatt Anonymkode: 4a803...4c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149698138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #16 Del Skrevet 11. februar 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Spør likevel om når den ble fortynnet, for å se om de totalt sett holdt seg innenfor tiden (selv om det står at vaksinen skal settes med det samme etter den er klargjort). Jeg antar at det det er snakk om er ev. uønsket oppvekst av bakterier eller lignende som kan påvirke den som får det og/eller vaksinens virkning, eller reagere med noe i vaksinen og skape anre problemer. Noen ved FHI bør i hvert fall vite det og det bør være null problem for kommunelegen å finne ut hva som ev. finnes av kunnskap om dette. Bra det er registrert i hvert fall. Noter ned det som er sagt og gjort og hvem som ringte deg, og hvem du ev. snakker med i morgen. Greit å ha hvis det skulle vise seg at det blir bivirkninger. Håper det går bedre med datteren din snart - god bedring til henne! Godt hun har deg til å ta tak i dette Anonymkode: 570c0...f12 Hun har feber og bare sover nå. Men.. vi fikk også første positive test i dag, så da kan det være at hun har følt seg uvel fordi hun har hatt korona. Tester negativt på hurtigtest nå Anonymkode: 4a803...4c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149698139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #17 Del Skrevet 11. februar 2022 Greit at de sier ifra, men som noen over her nevnte, det som skjer når vaksinen ligger for lenge ute er at den blir brutt ned for fort, men såfremt hun ikke er i en risikogruppe e.l. så vil det jo være nok til at kroppen reagerer. Men jeg skjønner ikke dette med utenfor kjølng for det er jo glasset som skal kjøles, ikke de ferdig blandede sprøytene. Og glassene har jo ganske mange timers holdbarhet mens opptrekte har en time ca. Men om det nå er korona i hus, og hun nettopp har fått vaksine ville jeg fulgt ekstra godt med så hun ikke får doble sypptomer. Anonymkode: 00361...ace Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149698154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #18 Del Skrevet 11. februar 2022 Enda en grunn til at jeg er glad jeg droppet vaksinen. Anonymkode: c748b...c4f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149698214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #19 Del Skrevet 11. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Da kunne de jo bare ringt og tilbudt ny vaksine, men det fikk hun ikke tilbud om i det hele tatt Anonymkode: 4a803...4c6 Så du mener hun skulle fått ny dose med en gang? Anonymkode: 94d07...657 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149698402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #20 Del Skrevet 11. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så du mener hun skulle fått ny dose med en gang? Anonymkode: 94d07...657 Nei, men at de sa fra om at det var eneste konsekvens. I stedet for å si at de ikke har peiling på hva konsekvensen er Anonymkode: 4a803...4c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149698405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2022 #21 Del Skrevet 11. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, men at de sa fra om at det var eneste konsekvens. I stedet for å si at de ikke har peiling på hva konsekvensen er Anonymkode: 4a803...4c6 Alt er forsatt ganske nytt rundt disse vaksinene. Ikke sikkert denne feilen har skjedd så mange ganger før. Anonymkode: 94d07...657 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426768-fikk-tlf-om-feil-ved-vaksine-men-finner-ikke-informasjon-om-hva-konsekvensen-av-feilen-kan-v%C3%A6re/#findComment-149698410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg