Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Jeg har hatt noen opplevelser på korte flyturer innenlands, der jeg har vært nærmeste passasjer til folk som tydeligvis har hatt flyskrekk. Her snakker vi om skjelving, hyperventilering, svetting og lignende. Første gangen det skjedde hadde jeg inntrykk av medpassasjer som satt i midten var venn med passasjeren på andre siden, og jeg satt bare passiv da passasjeren på andre siden også gjorde det. Men det føltes så feil å sitte ved siden av noen som tydeligvis har det vondt uten å gjøre noe. Jeg hadde egentlig mest lyst til tilby en hånd å holde i, eller kommentere etterpå at jeg synes det er knalltøft å gjennomføre en flyreise når de må gjennomgå slike ting. Dere som har flyskrekk, hva er innafor å gjøre? Anonymkode: 3e08b...288
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #2 Skrevet 10. februar 2022 Hva som er innenfor kommer helt an på personen. Når jeg må ut å fly har jeg mine ting og måter å gjøre ting på, å holde fokus på. For meg kunne det ha ødelagt fokuset og nesten gjort det verre. For andre ville det ha vært til stor hjelp Anonymkode: 1a95b...684
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Jeg hadde flyskrekk før, og jeg hadde blitt kjempeglad for et tilbud om en hånd å holde i og litt distraherende småprat. Anonymkode: dcce6...50c
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Jeg tror en naturlig innledet småprat vil vise deg hva vedkommende er mottakelig for. Anonymkode: 027ef...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå