Gå til innhold

Lykke til med å rygge samfunnet og friheten ut av denne.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg tenkte nå på avstand mellom Alta og Tromsø? Og nei, det er ingen private teststasjoner verken i Alta, Vadsø, Vardø eller andre steder i Finnmark. Kommunene har sluttet å teste i forbindelse med reise fordi de ikke har kapasitet. Jeg fikk ikke en gang time til bekreftende PCR-test til sønnen min før tirsdag neste uke. De hadde ikke mulighet til å teste ham tidligere.

Anonymkode: 8d075...b6f

Men da har dere korona i hus, og da er de jo bare å få det registrert, og så kan dere reise! 

Anonymkode: ff9d0...93c

Fortsetter under...

Så mye som du åpenbart har å skjule, så er det kanskje bra om myndighetene vil «overvåke deg». All denne infoen har da nav, Skatteetaten, legen din osv tilgang til om det behøves. Sertifikatet ditt har biltilsynet kontroll på. 
Men å registrere seg som bruker på et nettfora, og ha Facebook, tik tok og insta er du nok ikke så skeptisk til. Ikke iPhone heller. Da kan du snakke om hvor «overvåket» du er.

Anonymkode: 4a35f...551

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva har det med min overbevisning å gjøre? Hvis jeg skal krysse grensa andre steder enn i nord, vil det innebære 10-12 timer ekstra reisevei.

Og det er altså noe du selv må vurdere.  Alt ved din reise eller ikkereise er ditt problem, og siden du er problem- og aldri løsningsfokusert  burde jo dette gi deg fullstendig multiorgasme.

sug lut skrev (7 minutter siden):

Og det er altså noe du selv må vurdere.  Alt ved din reise eller ikkereise er ditt problem, og siden du er problem- og aldri løsningsfokusert  burde jo dette gi deg fullstendig multiorgasme.

Tusen takk for at du bryr deg om mitt sexliv, men dette blir for nærgående. Hvordan står det til med ditt sexliv, forresten? Får du mange orgasmer per dag? Er det noe vi kan gjøre for å få deg til å få enda flere? 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Men da har dere korona i hus, og da er de jo bare å få det registrert, og så kan dere reise! 

Jeg har ikke korona.

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Hadde ( og har tatt) vaksine nummer 3, og definitivt prioritert å se familie /reise i jobb. Med alle de utfordringene det måtte innebære. Jeg hadde kjørt rimelig langt for muligheten til å se egen familie . 

Er det virkelig en god grunn for unge, friske å ta vaksinedose nr.3 KUN for å reise? Det hele er jo latterlig!

Anonymkode: 504cf...c0d

Moren min, stefaren min, broren min og bestemoren min ble ikke syke av vaksine 3, men jeg og barna ble syke av korona.

Og så? Vi tar alle vårt eget valg.

Anonymkode: daf88...3d0

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og så? Vi tar alle vårt eget valg.

Det betyr ikke at alle som tar vaksinen blir kjempesyke og alle som blir syke ille merker det

Det betyr ikke at alle som tar vaksinen blir kjempesyke og alle som blir syke ille merker det

Nei, men  den sjansen tok ikke jeg. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, men  den sjansen tok ikke jeg. 

Det er jo greit, men det gjelder ikke for andre enn deg, og er derfor kun et argument for deg. At du ikke ville fordi andre ble syke

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja. Problemet oppstår først hvis ingenting biter på meg og koronasertifikatet går ut. Da får jeg problemer med å komme tilbake inn i Norge.

Tenk om det, skrekk og gru, rett og slett går bra! 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

God dag mann økseskaft. 
Kjære vene. Er alt greit for deg? Hvis noen innfører en regel om at alle barn må gjøre noe seksuelt med den mannlige gymlæreren sin før hver gymtime, er det greit for deg da? Sånn rent hypotetisk sett? En meningsløs regel som kan skade dem. Man vet ikke om det vil skade dem, men det kan skade, ville det vært helt i orden for deg fordi ‘sånn er reglene.’ ? 

Anonymkode: a50f9...60a

Du vet ikke om det vil skade barn å ha sex med gymlæreren sin (bare den mannlige , ettersom jeg forstår)? Da er det så mye galt med deg at du bør ha verge. 

Anonymkode: 9caed...dfa

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er jo greit, men det gjelder ikke for andre enn deg, og er derfor kun et argument for deg. At du ikke ville fordi andre ble syke

Jeg er ikke alene om det. Og dine vaksiner gjelder jo kun for deg, bli smittet og smitte videre kan vi begge.

Å reise til utlandet er ikke ansett som en god grunn. 

Hvis du har legeerklæring på at du ikke kan vaksinere deg og nær familie I utlandet får du det, muligens ikke på de travleste dagene, men stort sett blir det ordnet.

Anonymkode: 00515...85c

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Tenk om det, skrekk og gru, rett og slett går bra! 

Du vet ikke om det vil skade barn å ha sex med gymlæreren sin (bare den mannlige , ettersom jeg forstår)? Da er det så mye galt med deg at du bør ha verge. 

Du tok ikke referansen til vaksinen, skjønner jeg… 

Å reise til utlandet er ikke ansett som en god grunn. 

Men du har et barn med smitte. Det er god grunn

Du tok ikke referansen til vaksinen, skjønner jeg… 

Jeg skjønner at du sidestiller seksuelle overgrep mot barn og en vaksine som redder liv. Som sagt, behovet for verge er muligens tilstede. 

Jeg skjønner at du sidestiller seksuelle overgrep mot barn og en vaksine som redder liv. Som sagt, behovet for verge er muligens tilstede. 

Vaksinen har også tatt liv, det ble fort glemt.

Vaksinen har også tatt liv, det ble fort glemt.

Ja, at folk ikke husker AZ-vaksinen som ble tilnærmet pådyttet friske, unge mennesker i helsevesenet, og som har tatt liv, er underlig. Tar det så kort tid å glemme ting, altså?

Nå er restriksjoner opphevet her i Norge, endelig. Til neste gang må man lære av tabber og erfaringer og sørge for å være bedre forberedt. 

Endret av VeslePesle
Anonym bruker skrev (På 10.2.2022 den 8.51):

Å tro at passet kun skal brukes mot Coronasmitte er så ufattelig naivt. Her får myndighetene lagt opp i hendene (av sine egne godtroende borgere) en gavepakke for overvåkning og kontroll. 
Medisinske opplysninger, førerkort, oversikt over andre tillatelser, ubetalte regninger, bøter, gjeld for å nevne noen ting som blir lagt inn i din "elektroniske identitet" som er tilgjengelig bare ved å scanne en QR kode. Dette er første steg mot et totalitært overvåkningssystem…Og for å ikke snakke om faren for å bli hacket…

I "demokratiet" Norge forventer man at en slik inngripen skal ut på høring, men med Smittevernstatens utvidede fullmakter skled innføring av passet gjennom helt i det stille i går- kun et lite notis i mediene.

Jeg får si som Bent Skaalerud: "Lykke til med å rygge samfunnet og friheten ut av denne."86C3AA28-5115-4725-B138-CD58C6FCC299.thumb.png.109132f21cd63ecdc10e099c18e92676.png

Hvilke app’er har du på telefonen din? Du overvåkes av diverse selskaper som selger informasjonen til de som er villig til å betale. Mer bekymret for det.

Anonymkode: 88c45...73b

• Opprett ny...