Gå til innhold

Treningstøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke foretrekker du i treningstøy, og hvorfor? Jeg hadde rund dag og fikk et universalgavekort,  trenger litt totalutskifting i treningstøyskapet, det meste er eldgammelt og utslitt så det ikke er funksjonelt lenger. Trenger gode tightser, gjerne med mobillomme, en treningsbukse som er vindtett foran, yogabukser, fine topper jeg ikke trenger å kjenne meg valkete i når jeg er på SATS, og to treningsjakker, egentlig, en tynn og en mer vintertype. Tips?

Anonymkode: 5eed9...caf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om Bjørn Dæhlie er en dritt, er langrennsbuksene hans geniale til vinterløping. Langrennsjakka mi er fra Swix og er også bra.

Ellers er jeg lite kresen, bruker tightser og topper fra HM. 

Anonymkode: 5de3a...3d3

Skrevet

Jeg er kanskje rar, men jeg kjøper gjerne treningstøy på sport outlet. Billig og helt funksjonelt for mitt bruk. 

Anonymkode: 002ef...6d5

Skrevet

Jeg har kjøpt en allround utebukse til å løpe med på vinteren. Den er vindtett og ikke sånn helt tynt stoff, er litt tykkelse. https://www.fjellsport.no/johaug-dynamic-pant-tblck-1.html?q=Johaug 

På overkroppen vurderte jeg skijakke, men fant ut at jeg klarte meg med ufôret jakke så lenge den er vindtett. Tar heller flere lag på under ved behov. Kjøpte en på xxl, merket heter Gore.

Vår/sommer/høst er jeg lite nøye, bruker hm-bh, nike-tights og tekniske t-skjorter kjøpt på salg. 

Anonymkode: 5c6fa...323

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Selv om Bjørn Dæhlie er en dritt, er langrennsbuksene hans geniale til vinterløping. Langrennsjakka mi er fra Swix og er også bra.

Ellers er jeg lite kresen, bruker tightser og topper fra HM. 

Anonymkode: 5de3a...3d3

Takk for tips om Dæhlie, jeg tenkte ikke over at langrennsbukser er et alternativ til løping, haha, så dum jeg er. De er sikkert litt kraftigere også, med litt varmeeffekt?

Jeg er også lite kresen, jeg trenger bare at det funker. Min gamle yogabukse er fra HM, men har ikke funnet noen som passer der siden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg er kanskje rar, men jeg kjøper gjerne treningstøy på sport outlet. Billig og helt funksjonelt for mitt bruk. 

Anonymkode: 002ef...6d5

Har de god passform? Er det noen av merkene der du anbefaler framfor andre? Vi har ikke den butikken her, men ved hytta, så jeg kan se i uke 9 når det er vinterferie.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har kjøpt en allround utebukse til å løpe med på vinteren. Den er vindtett og ikke sånn helt tynt stoff, er litt tykkelse. https://www.fjellsport.no/johaug-dynamic-pant-tblck-1.html?q=Johaug 

På overkroppen vurderte jeg skijakke, men fant ut at jeg klarte meg med ufôret jakke så lenge den er vindtett. Tar heller flere lag på under ved behov. Kjøpte en på xxl, merket heter Gore.

Vår/sommer/høst er jeg lite nøye, bruker hm-bh, nike-tights og tekniske t-skjorter kjøpt på salg. 

Anonymkode: 5c6fa...323

Nemlig, ja, helt uforet jakke og flere lag under, ja, det er jo motsatt av det jeg har nå. Ikke dumt, det skal jeg vurdere, takk for svar!

Skrevet

Jeg elsker reebok lux tights. De sitter høyt på livet uten å skli ned.

Jeg har vindtette løpetights fra craft, og de bruker jeg gjerne en ullstilongs under på de kaldeste dagene.

Hvis det kun er et par minusgrader eller varmere, bruker jeg nike pro warm tights. De er supergode med en børstet innside for varme. 

Av løpejakker bruker jeg en vindtett tynnere jakke fra craft. Under denne bruker jeg enten ull eller fleece eller begge deler. 

Jeg har også en nike shield løpejakke som er litt tynnere i stoffet enn craft sin. 

Av en eller annen grunn får jeg ikke kopiert inn linkene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Aha, det er et helt nytt merke for meg. Selger de i butikk?

Ikke det jeg vet, dessverre, men min erfaring er at de leverer veldig raskt og at det er lett å returnere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...