Anonym bruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Tar jeg da fullpris eller er det vanlig å selge den billigere? Er en kollega som kjøper billetten. Anonymkode: 06b5c...340
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Hvis det er utsolgt kan du selge til fullpris, er det ikke utsolgt, selg billigere. Eller dere blir enige om en pris. Kan du ikke gå, så er det jo supert om du kan få noe tilbake for billetten Anonymkode: 37669...d12
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Det kommer litt an på. Hadde jeg vært kollegaen din ville jeg nok tilbudt meg å kjøpe den til full pris, men som selger er jeg mest opptatt av at billetten faktisk blir brukt. Men nå er jeg ikke helt oppdatert på covid-regler eller klarer å huske hvordan det var før coivd. Før covid: jeg har solgt billetter til full pris til ukjente, gitt bort billetter til venner av venner, og solgt billigere for å bli kvitt dem. Og som nevnt over, det har hatt litt å si om det er utsolgt eller ikke. I covid: jeg har vært mest opptatt av å støtte kulturen, så om jeg har gitt bort eller solgt har vært det samme. Det viktigste for meg er at det setet i salen faktisk blir fyllt opp. Jeg har gitt beskjed til arrangør enkelte ganger om at jeg ikke kommer til å benytte meg av billetten, slik at du kan gi plassen videre til noen som faktisk kan selv om jeg taper penger på det. Anonymkode: 27b74...70e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Det er ingen grunn til at du skal selge den under den reelle prisen. Det er fint å gi bort ting og å kanskje selge billigere, men du vil virke litt dum om du gjør det hvis hun har sagt at hun vil kjøpe den. Anonymkode: 17704...31a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er ingen grunn til at du skal selge den under den reelle prisen. Det er fint å gi bort ting og å kanskje selge billigere, men du vil virke litt dum om du gjør det hvis hun har sagt at hun vil kjøpe den. Anonymkode: 17704...31a Hvis det ikke er utsolgt så hadde jeg aldri giddet å betale fullpris for å kjøpe fra en privatperson. Da hadde jeg heller kjøpt billetten fra ticketmaster. Skal jeg kjøpe av en privatperson så må det jo være for å spare penger,eller fordi ticketmaster er utsolgt. Anonymkode: 488a0...b38
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tar jeg da fullpris eller er det vanlig å selge den billigere? Er en kollega som kjøper billetten. Anonymkode: 06b5c...340 Det kommer ann på om det er utsolgt eller ikke. Er det utsolgt så ville jeg tatt fullpris. Hvis ikke hadde jeg solgt billetten billigere. Anonymkode: 488a0...b38
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis det ikke er utsolgt så hadde jeg aldri giddet å betale fullpris for å kjøpe fra en privatperson. Da hadde jeg heller kjøpt billetten fra ticketmaster. Skal jeg kjøpe av en privatperson så må det jo være for å spare penger,eller fordi ticketmaster er utsolgt. Anonymkode: 488a0...b38 Nå kan det jo være at kollegaen ville kjøpe den så den ble brukt. Ikke verre enn det. Anonymkode: 17704...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå