Gå til innhold

Nettopp hatt korona, men føler forkjølelsen blusser opp igjen?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp hatt korona, og var ute av isolasjon for fem dager siden. Jeg ble forkjøla, men har gradvis blitt bedre av forkjølelsen. I dag føler jeg at forkjølelsen blusser opp igjen. Noen flere som har opplevd å ha vært i bedring, men så blusser det opp igjen?

Anonymkode: ac870...83c

Fortsetter under...

4 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg har nettopp hatt korona, og var ute av isolasjon for fem dager siden. Jeg ble forkjøla, men har gradvis blitt bedre av forkjølelsen. I dag føler jeg at forkjølelsen blusser opp igjen. Noen flere som har opplevd å ha vært i bedring, men så blusser det opp igjen?

Helt likt her. Vært ute av isolasjon for 6 dager siden, og i dag er jeg blitt skikkelig «snørrete». Føler meg skikkelig forkjøla! Føltes helt drøyt å være på jobb med symptomer som ble verre utover dagen.. Men er 12 dager siden jeg testet positivt, skal jo virkelig ikke være smittsom lengre nå.. 

Anonymkode: bd18e...785

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Helt likt her. Vært ute av isolasjon for 6 dager siden, og i dag er jeg blitt skikkelig «snørrete». Føler meg skikkelig forkjøla! Føltes helt drøyt å være på jobb med symptomer som ble verre utover dagen.. Men er 12 dager siden jeg testet positivt, skal jo virkelig ikke være smittsom lengre nå.. 

Men er det egentlig ok å gå på jobb eller skole med forkjølelse nå om dagen? Usikker. Jeg er det selv, men har testet neg hver dag.

Anonymkode: 03ae4...933

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Merkelig greie. Jeg føler meg nå like forkjølet som jeg var da jeg hadde korona. Jeg skal på jobb i helga, men vet ikke om det er greit jeg? Skal jo ikke være smittsom fra korona lenger. 

• Opprett ny...