Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei ble like dårlig av korona som jeg ble av vaksinene. Å etter vaksinene har det vært bare tull med mens blødningene mine og jeg har gått med feber mere eller mindre konstant . Så nei, tar heler en runde covid

Anonymkode: ae124...c4a

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei ble like dårlig av korona som jeg ble av vaksinene. Å etter vaksinene har det vært bare tull med mens blødningene mine og jeg har gått med feber mere eller mindre konstant . Så nei, tar heler en runde covid

Her er allerede mens blødingene helt ute av kontroll så det kan nok ikke bli verre uansett :P Har vært sånn etter jeg fikk dose 2. 

Anonymkode: 1068c...557

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Nei,jeg har fått hjertebank etter vaksine 2. Har hatt korona nylig og tenker ikke å ta flere vaksiner mot det.

Anonymkode: a1979...7b3

Skulle egentlig ta dose tre på fredag men så fikk jeg korona istedet. Så ble usikker på om jeg skulle ta dose tre eller ikke.

Jeg hadde en dose, fikk korona, tok dose to, så dose tre. Hver eksponering er bra for motstand mot fremtidige bølger og varianter. Og ja, jeg har fått svært ubehagelige, men forbigående bivirkninger av vaksinen hver gang. 

Anonymkode: 64895...72e

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde en dose, fikk korona, tok dose to, så dose tre. Hver eksponering er bra for motstand mot fremtidige bølger og varianter. Og ja, jeg har fått svært ubehagelige, men forbigående bivirkninger av vaksinen hver gang. 

Anonymkode: 64895...72e

Har tenkt litt det samme,å særlig siden vi skal til utlandet i år på sommerferie.

Etter dose to fikk jeg blødningsforstyrrelser og hatt mensen omtrent i 5 mnd, gikk nesten tom for jern og ble sykemeldt og måtte gå på jerntabletter. Jeg valgte å ikke ta tredje dose og fikk korona for 2 uker siden. Var «syk» i en dag, dvs jeg var slapp og hadde pittelitt vondt i halsen noen timer også var det over. Tar ikke noen dose tre hvis det bare er omikron som sirkulerer. Hvis det skulle komme en enda farligere variant enn delta så vil jeg nok sikkert ta en dose

Anonymkode: 81c62...4d0

Alle dere som svarer her er både vaksinert og har hatt Corona. Hvordan vet dere at plagene dere forteller om er grunnet det ene eller det andre? Hvordan vet dere at det er vaksine og ikke corona som gir dere plager? 

Anonymkode: 16a7a...c22

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Alle dere som svarer her er både vaksinert og har hatt Corona. Hvordan vet dere at plagene dere forteller om er grunnet det ene eller det andre? Hvordan vet dere at det er vaksine og ikke corona som gir dere plager? 

Fordi plagene kom rett etter vaksinen. Fikk korona først nå. 

Annonse

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Når jeg plutselig får blødninger annenhver uke etter dose 2,så er det klart det er pga vaksinen! Det har jo aldri vært sånn før!!

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Når jeg plutselig får blødninger annenhver uke etter dose 2,så er det klart det er pga vaksinen! Det har jo aldri vært sånn før!!

Pluss at det har vært mye i media om at den har innvirkning på hormoner spesielt på kvinner. 
Flere jeg kjenner har ikke hatt mensen på flere år og har plutselig begynt å blø etter vaksinen 

Jeg har tatt to doser hvorav den siste var i mai 2021. Fikk corona før jul og må ( kan diskuteres nødvendigheten) ta en boosterdose fordi flere land krever det om vi skal på ferie dit. Har ingen nevneverdige bivirkinger unntatt de to første døgnene etter stikket med leddverk og svette.

Fikk Moderna om det har noe å si for dere andre som har fått blødningsforstyrrelser.

Nei. Jeg er under 45 år og frisk og har ikke hatt mensen siden jeg fikk vaksinedose 2, og er derfor ikke anbefalt en tredje dose. Jeg hadde tatt den hvis den beskyttet andre enn meg selv, altså mot smittespredning, men det gjør den ikke pr i dag. 

Har for øvrig blitt smittet av covid to ganger. Først før jeg ble vaksinert og så like etter dose 2. Da jeg var uvaksinert hadde jeg knapt symptomer. Nå siste gang var jeg skamdårlig og vaksinert... Sikkert tilfeldig, men jeg kjenner flere som erfarer det samme.

Anonymkode: 9b49d...72f

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Uff, jeg håper du ikke lytter til vaksineråd her inne.

Det er endel ekstreme anitivaksere her som bruker forumet flittig.

Jeg ville hørt med legen din og tatt beslutning ut fra råd der.

Anonymkode: 2c9de...7e2

Jeg har nå bestemt meg for å ta dose 3 når jeg kan ta den. Det blir ikke før om 3 mnder da,men er sikkert greit å ta den før vi skal på ferie i utlandet.

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jeg har nå bestemt meg for å ta dose 3 når jeg kan ta den. Det blir ikke før om 3 mnder da,men er sikkert greit å ta den før vi skal på ferie i utlandet.

Det er så utrolig - for bare 3 år siden tok man en bestemt vaksine for å beskytte seg fra sykdom …nå er vaksine en sprøyte man tar for å reise… kanskje på tide å kalle ting for hva de faktisk er «jeg tar en koronapass-sprøyte for å reise i utlandet» eller «tar en mRNA sprøyte for å ha gyldig koronapass» ..

Anonymkode: ab51d...11b

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er så utrolig - for bare 3 år siden tok man en bestemt vaksine for å beskytte seg fra sykdom …nå er vaksine en sprøyte man tar for å reise… kanskje på tide å kalle ting for hva de faktisk er «jeg tar en koronapass-sprøyte for å reise i utlandet» eller «tar en mRNA sprøyte for å ha gyldig koronapass» ..

Anonymkode: ab51d...11b

Tar det jo selvsagt den også for å ikke bli alvorlig syk hvis jeg får korona igjen.

• Opprett ny...