Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde omikron i første halvdel av januar. Heftig syk. Påvist med både pcr og hjemmetest. Nå, en mnd etter, er jeg full i feber, kroppsvondt, hodepine og mistet smak/lukt. Testet meg ca 8 dager etter jeg hadde covid sist og da var testen negativ. Skal kjøpe test i morgen. Men er det sannsynlig at jeg får omikron igjen så tett opp til forrige runde? Er et stort smitteutbrudd på avd jeg jobber på (bhg),  så jeg er omringet av smitte. 

Noen som har opplevd dette? Kjenner jeg er spent på testresultat i morgen.

Anonymkode: 2d6b1...9aa

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426689-omikron-2-ganger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

HI sier jo at hun ikke vet, hun lurer på det.

Anonymkode: 85d5a...571

Tror du misforsto spørsmålet litt. Hun lurer nok sikkert på hvordan hun vet at det var omikron hun hadde første gangen. Det lurer jeg på også,for når jeg fikk positiv prøveresultat så sto det ingenting om det var omikron eller ikke.

Anonymkode: 9a76b...42f

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan vet du at det er omnicron? 

Anonymkode: 9c178...22d

Det fikk jeg beskjed om. Stort utbrudd av omikron og nærkontakt av omikronsmittet. Hadde dessuten delta i november og i januar var det i følge kommunelegen kun omikronsmitte påvist i min kommune.

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Tror du misforsto spørsmålet litt. Hun lurer nok sikkert på hvordan hun vet at det var omikron hun hadde første gangen. Det lurer jeg på også,for når jeg fikk positiv prøveresultat så sto det ingenting om det var omikron eller ikke.

Anonymkode: 9a76b...42f

Hos noen står det på furst. Jeg ble kontaktet fordi jeg var nærkontakt av omikronsmittet. Nå er vel all smitte omikron (98% sist jeg sjekka og det er en stund siden). Delta er utkonkurrert. 

Annonse

• Opprett ny...