Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Bryr du deg om hva andre bruker pengene sine på? Anonymkode: bf80b...e75
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Bryr meg om hva mannen bruker penger på, da vi har felles økonomi. Noterer meg enkelte ganger hva andre bruker penger på - særlig om de tilsynelatende gir uttrykk for ikke å ha så mye og jeg selv synes det virker som dårlige prioriteringer. Det er likevel ikke jeg som skal betale deres regninger, så nei, jeg bryr meg ikke i den forstand. Anonymkode: 1249c...ff0
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Jeg kan fint tenke på det i noen situasjoner. Jeg bryr meg derimot ikke. Tror aldri jeg har tenkt på det mer enn i et par minutter. Jeg syns det er morsomt å se på hus og feriesteder til rikingene da. Jeg tenker noen ganger at de er helt gale ift hva de bruker penger på, men syns absolutt at de er i sin rett til det. Anonymkode: 3a6fb...2f2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Jeg reagerer nok litt hvis folk bruker penger over evne eller prioriterer veldig rart (f.eks. lever på spaghetti og ketsjup hele året for å bruke 60 000 kr på en sydenferie, eller kjøper dyre merkeklær når de ikke har råd til husleie omtrent), men ellers bryr jeg meg fint lite om andres pengebruk. Anonymkode: 8dd79...f47
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Bryr meg om hva barna bruker penger på. Og tenker mitt om de som shopper klær og interiør og samtidig klager på at de aldri har penger til regninger Anonymkode: 9f0ae...823
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 Nja. Jeg har bekjente som klager på dårlig råd, men som kjøper den nyeste iPhone. Ut over det tenker jeg lite på det. Anonymkode: defd9...c15
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 Ja, jeg bryr meg faktisk om par i nær relasjon der frua skal ha tatoveringer, farge håret for 3000 i mnd +++ når mannen strever med å få betalt strømregningen 😥 Det er jo bare trist, og opprører meg innimellom. Anonymkode: bd3b8...76e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 Ja, til en viss grad. Jeg misliker at folk bruker mye penger på ting som er miljøskadelig eller samfunnsnedbrytende for eksempel. Anonymkode: 45719...06d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 Bare hvis de selv involverer meg i økonomien sin, ved f.eks. å klage over dårlig råd. Da tenker jeg mitt om de går på byen hver uke og til enhver tid "må" ha nyeste iphone. Anonymkode: 8a51f...239
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #10 Skrevet 8. februar 2022 Bare om du deler økonomi. Eksen var veldig opptatt av klær, hår, duppedingser og status. Hver gang vi skulle noe, kom han seint hjem fordi han måtte fornye klær og hår i dyr stil. Det ble så turn off å være sammen med en jålebrok. Anonymkode: 25126...255
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå