Gå til innhold

Teste seg i halsen og så i nesa med samme pinne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dette er det nye rådet for hjemmetester. Kommer dere til å følge det? Jeg tenker at det er veldig ekkelt å dra slimet fra halsen inn i nesa, så jeg kommer nok til å fortsette å teste bare i nesa.

Anonymkode: 7da44...ca5

Hjelpes, kan du ikke bare følge rådene som er for at testene skal bli riktigst mulig. Du er ikke 5 år regner jeg med.

Anonymkode: 1df80...b78

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

De gjør akkurat det samme på PCR test. Altså samme pinne i hals og nese. Er ganske lik bakterieflora der.

Alternativt kan du gjøre det motsatt. Det er litt mer ekkelt

Anonymkode: 4ac6c...358

Ikke her jeg bor. Testet meg igår å de tok kun i halsen. Likevel var testen positiv.

Anonymkode: ad17e...665

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Ikke her jeg bor. Testet meg igår å de tok kun i halsen. Likevel var testen positiv.

Alle de gangene jeg har testet og alle jeg kjenner har testet, så har de testet både i hals og i nese, bortsett fra datteren min hvor de bare tok i halsen fordi hun hadde løs neseskillevegg akkurat da. Hvis de bare tar i halsen, så gjør de det i utgangspunktet feil

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Alle de gangene jeg har testet og alle jeg kjenner har testet, så har de testet både i hals og i nese, bortsett fra datteren min hvor de bare tok i halsen fordi hun hadde løs neseskillevegg akkurat da. Hvis de bare tar i halsen, så gjør de det i utgangspunktet feil

Nei, det er ikke feil. Jeg har alltid tatt enten i halsen eller i nesen på teststasjonen. Det er smart av deg å ikke gå så høyt ut når du faktisk ikke vet. 

Anonymkode: 48078...b91

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det er ikke feil. Jeg har alltid tatt enten i halsen eller i nesen på teststasjonen. Det er smart av deg å ikke gå så høyt ut når du faktisk ikke vet. 

Anonymkode: 48078...b91

Samme i vår kommune. Da jeg ble testet tok de kun i halsen. Andre har kun blitt testet i nesa 

Anonymkode: 5525e...89b

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Samme i vår kommune. Da jeg ble testet tok de kun i halsen. Andre har kun blitt testet i nesa 

Anonymkode: 5525e...89b

Nemlig. Jeg har testet på testversjon i både nese og hals, bare nese, og bare hals.

Anonymkode: e60d2...050

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Og når denne kommer? Hvilken rekkefølge?

https://www.nrk.no/urix/nye-omikrontilfeller-i-kina_-har-startet-med-analtesting-igjen-1.15823784

Anonymkode: f7c7a...7b3

Fnis 😂

Anonymkode: 37f32...815

Siden jeg kjeder meg i isolasjon så har testet litt med hurtigtestene. Først prøvde jeg i hals og nese å den ble selvfølgelig positiv. Så nok jeg en ny prøve der jeg kun prøvde i nesen å den ble også posetiv. Så ser jo ut som det holder å bare ta prøve av nesen.

• Opprett ny...