Gå til innhold

Er klesmerket Jean Paul jålete?😳🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, og like fullt svarer folk på en viss måte flere steder her. Tror du ikke at det går an å uttrykke meningene sine uten å virke litt blåst? Hva hadde du tenkt om en sa at du kledde deg som ei kjerring eller var wannabe-vestkant? "Åh, det er en smart person jeg har lyst til å bli enda bedre kjent med" ?? 

Anonymkode: a7338...9d2

Men nå spør hi på at anonymforum da, ikke vennene sine. Jesus, alt man skal la seg krenke av, helt utrolig.

Anonymkode: 9ae89...1bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.2.2022 den 19.44):

Hvordan ser litt "ungdommelige spasersko" ut?

Ecco fritidssko🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2/10/2022 den 22.29):

Men nå spør hi på at anonymforum da, ikke vennene sine. Jesus, alt man skal la seg krenke av, helt utrolig.

Tror ingen blir krenket her. Jesus, hvor ofte noen må bruke den klisjeen for å rettferdiggjøre sin egen uhøflige og uoppdragne side. 

Anonymkode: a7338...9d2

Skrevet

Jeg skjønner ikke noe av hvorfor noen blir krenket av at folk gir sine ærlige og usensurerte svar når de blir spurt om sine assosiasjoner til et bestemt klesmerke. Den typen svar er vel det man er ute etter når man spør? Og som man ser har folk forskjellig smak og forskjellige assosiasjoner. Hvis folk svarte høflig og med hvite løgner på et anonymforum som man gjør i det virkelige liv, så kunne vel HI like gjerne ha spurt vennene sine? (Ja, jeg assosierer JP med harry. Det betyr ikke at jeg mener at en person som går i de klærne nødvendigvis er harry.  Man ser jo mer enn klærne når man blir kjent med et menneske. Og nei - jeg ville aldri ha kommentert negativt på noens klær i det virkelige liv.)

Anonymkode: 0e3dd...b0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...