Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så bevandret i dette med testing,  har heldigvis sluppet unna - til nå. 

Tester man seg i den kommunen man bor i, eller den kommunen man har fastlege? 🤔 

Jeg har fastlege i nabokommunen og ble litt usikker på om det er dit jeg skal ringe for å bestille test. 

Og før noen sier det, vi har ikke mulighet til å bestille via helsenorge, her er ikke noe koronatelefon eller senter eller noe slikt. 

Anonymkode: 49ae3...0df

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426651-koronatest-idiotsp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke så bevandret i dette med testing,  har heldigvis sluppet unna - til nå. 

Jeg har fastlege i nabokommunen og ble litt usikker på om det er dit jeg skal ringe for å bestille test. 

Og før noen sier det, vi har ikke mulighet til å bestille via helsenorge, her er ikke noe koronatelefon eller senter eller noe slikt. 

Den kommunen du bor i.

Anonymkode: 35997...73a

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Om du er vaksinert (tre doser) behøver du kun hjemmetest.

Anonymkode: bcadf...2e5

• Opprett ny...