Gå til innhold

Penger på klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye penger bruker du på klær pr mnd? Si gjerne alder også 😊

Anonymkode: f7132...f81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper 500. Kjøper ikke hver måned. Men litt dyrere klær innimellom. 48. 

Forbruk som tynne strømpebukser regner jeg ikke med. 

Du da?

Anonymkode: e2585...36a

Skrevet

Det er ikke mye. Noen mnd ingenting. Andre mnd kanskje 500. Oftest ingenting. 

Anonymkode: f9f1c...42b

Skrevet

Til bare meg? Tipper 600-800 kr i måneden i snitt. Da er det inkludert sokker og undertøy. 

Totalt for familien er vi nok oppe i ca. 4000 kr i mnd i snitt. To voksne og fire tenåringer. 

Anonymkode: a1dde...cca

Skrevet

Max 500. Har ikke kjøpt meg et nytt plagg siden oktober tror jeg. Neste blir kanskje i mai😅

Anonymkode: 96da7...a1c

Skrevet

Det vet jeg ikke. De fleste månedene kjøper jeg ikke noe, men så genser det også jeg kjøper dyre plagg. Fir to år døden kjøpte jeg ny bunad til nesten 20.000. Det trekker opp driftet ganske kraftig selv om jeg nesten ikke har kjøpt noe etter det.

Anonymkode: bc460...4a1

Skrevet

I snitt tipper jeg 1000. Noen måneder ingenting, jeg tenker jo at jeg kjøper lite klær men jeg vet jeg siden jul har kjøpt både treningstøy, sko og regntøy så da blir det litt.

Anonymkode: e4969...f7f

Skrevet

Gikk inn på nettbanken og sjekket utgifter for 2021, og da hadde jeg brukt i underkant av 9000 kr på klær. Dette er da for meg og to barn, pluss noen gaver. Kan gå måneder uten å kjøpe noe nytt, og så kan det gå flere tusenlapper på kort tid siden ungene trenger nye vinterklær. Går opp og ned. Noen år er det nok mer også, hvis alt av ungenes uteklær må byttes ut. 

Anonymkode: e97ba...c5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...