Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #26 Skrevet 8. februar 2022 Twinings English Breakfast hvis jeg skal ha en enkel te-pose. Ellers Darjeeling eller Ceylon i løsvekt hvis jeg skal ha noe mer fancy. Ikke Earl Grey, liker ikke bergamott-parfymen. Anonymkode: 75e4c...66a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #27 Skrevet 8. februar 2022 Takk alle sammen. Mye svindyrt her 😲 Anonymkode: e9ed7...33a
the amazing spidermamma Skrevet 8. februar 2022 #28 Skrevet 8. februar 2022 beef sister skrev (7 timer siden): Jeg drikker kun denne. Det er den eneste som duger: https://www.harveynichols.com/brand/mariage-fr--res/1256205-earl-grey-french-blue-tea-bags-75g/p335081/ Ååå! Men bestiller du på nett? Jeg fikk te fra disse franske brødrene av en venninne som var i Paris, men jeg trodde de bare solgte den der. Hvordan får du tak i den? Beste teeen jeg har smakt!
Spurvugla Skrevet 8. februar 2022 #29 Skrevet 8. februar 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Takk alle sammen. Mye svindyrt her 😲 Anonymkode: e9ed7...33a Ikke Ceylon-te i halvkilospakker fra internasjonal butikk 😃 Billig og bra.
☆☆☆ Skrevet 8. februar 2022 #30 Skrevet 8. februar 2022 Lektor Doppler med tillegg skrev (På 7.2.2022 den 11.27): Coop xtra Earl Gray til 6 kroner pakken. Det høres kjipt ut, men den er kjempegod, ikke for besk eller sterk. Den brukar eg også 👍
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2022 #31 Skrevet 8. februar 2022 the amazing spidermamma skrev (1 time siden): Ååå! Men bestiller du på nett? Jeg fikk te fra disse franske brødrene av en venninne som var i Paris, men jeg trodde de bare solgte den der. Hvordan får du tak i den? Beste teeen jeg har smakt! De har den på den nydelige, lille butikken Fiori i Moss, hvis du bor i nærheten. Enig i at den er god! Anonymkode: 0f098...5b4
the amazing spidermamma Skrevet 8. februar 2022 #33 Skrevet 8. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): De har den på den nydelige, lille butikken Fiori i Moss, hvis du bor i nærheten. Enig i at den er god! Anonymkode: 0f098...5b4 Å, nesten verdt en togtur, det!
beef sister Skrevet 9. februar 2022 #34 Skrevet 9. februar 2022 14 hours ago, the amazing spidermamma said: Ååå! Men bestiller du på nett? Jeg fikk te fra disse franske brødrene av en venninne som var i Paris, men jeg trodde de bare solgte den der. Hvordan får du tak i den? Beste teeen jeg har smakt! Jeg bor ikke i Norge, så jeg kjøper i butikk. Men jeg vet at Harvey Nichols er en del av Global-e, så da ligger alt av skatter og avgifter bakt inn i prisen. Med andre ord er det enkelt å bestille derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå