Gå til innhold

Hva syns dere om Don’t look up?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns den var tidvis morsom og tok ting på kornet, men slutten? 😳 Litt rar?

Anonymkode: 86347...907

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg likte at de blåste hele greia til helvete. De fleste katastrofefilmer ender jo med at det går bra. Ang de som lander på en annen planet, jo da litt søkt, men samtidig veldig rett. De rike passer på seg selv. 

Skrevet
Lektor Doppler med tillegg skrev (3 minutter siden):

Jeg likte at de blåste hele greia til helvete. De fleste katastrofefilmer ender jo med at det går bra. Ang de som lander på en annen planet, jo da litt søkt, men samtidig veldig rett. De rike passer på seg selv. 

Haha, joda. Og at han rikingen fikk rett i hva presidenten kom til å dø av. 😅 Men. Han tok feil i hvordan forskeren ville dø. Det ble vel, slik jeg tolket det, motsatt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Haha, joda. Og at han rikingen fikk rett i hva presidenten kom til å dø av. 😅 Men. Han tok feil i hvordan forskeren ville dø. Det ble vel, slik jeg tolket det, motsatt.

Vi er alle sjefer over våre egne liv. Hadde han fortsatt på det sporet han var ville algoritmen fått rett. Men fordi han gjorde noe uventet endret han sitt utfall. 

Skrevet
On 2/7/2022 at 9:28 AM, Anonym bruker said:

Jeg liker den veldig godt :)

Anonymkode: ee1d7...109

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 7.2.2022 den 9.28):

Synes første 30 min var lite interessante og morsomme, men det tok seg opp derfra 

Elsket slutten 

Anonymkode: 0dd10...d24

Skrevet

Den var så dum at jeg ga opp etter en halvtime. Passer sikkert bra for USA, men resten av verden behøver som oftest ikke få sarkasme hamret inn med slegge. 

Anonymkode: dfb64...188

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Den var så dum at jeg ga opp etter en halvtime. Passer sikkert bra for USA, men resten av verden behøver som oftest ikke få sarkasme hamret inn med slegge. 

Anonymkode: dfb64...188

Hvordan vet du den var dum om du ikke så den? Enig i at starten var treig. 

Skrevet

Digget den! Den viser hvor tjukk i hodet Trump er og hvordan resten av verden ser på USA. Meryl Streep er magisk 🤣🥰

Skrevet

Har bare sett halve enda. Synes den var dårlig og lite underholdene. Har planer om å se resten likevel, bare for å ha gjort det😅

Skrevet

Utrolig kjedelig. De må korte ned filmen for at jeg greier å henge med. 

Jeg så vel 45 min eller noe.

Anonymkode: 819c6...814

Skrevet

Syns skuespillet i seg selv var noe slitsomt, men innholdet og budskapet var bra

Anonymkode: 44e09...8a5

Skrevet

Denne hadde jeg gledet meg til.

Den hørtes morsom ut og mange av mine favorittskuespillere er på rollelisten.

Men jeg ble veldig skuffet. Den var kort og godt kjedelig, selv om ide’en var glimrende. Terningkast 2 fra meg..

Anonymkode: 6edd5...f54

Skrevet

Tidvis morsom, og mye politiske sleivspark. Litt i «the office» kategori. Litt tankevekkende da, morsom film, som var litt annerledes enn alt annet. 

Anonymkode: ebbc4...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...