Gå til innhold

Hva med testing, når en i familien testet positivt?

Anbefalte innlegg

15-åringen testet positivt på hurtigtest i dag. Har fått time til pcr i morgen kveld. Vi har ikke flere hurtigtester igjen her hjemme, må forsøke å hente flere i morgen.

Jeg har tre vaksinedoser, men får jo ikke testet meg. Slik jeg har forstått det, kan jeg gå på jobb som normalt. Jeg trenger heller ikke teste meg så lenge jeg ikke har symptomer.

Bør jeg bestille pcr til meg også i morgen? Eller skal jeg bare skaffe noen hurtigtester? Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: ff0e0...172

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

En skal da teste hver dag med smitte i husstanden? Og spes hvis du går ut.

Anonymkode: a951e...68c

En BØR teste hver dag. Men vi har ikke nok hurtigtester til det, og kommunen deler bare ut til de med symptomer. Da tester vi ikke da.

Anonymkode: 2e1f4...e4b

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

En skal da teste hver dag med smitte i husstanden? Og spes hvis du går ut.

Jeg satser på å få hurtigtester til oss i morgen. Var om jeg skulle bestille pcr-test til meg selv jeg lurte på.

Jeg er trippelvaksinert, så MÅ ikke testes. Men føler jo selvfølgelig på et ansvar. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg satser på å få hurtigtester til oss i morgen. Var om jeg skulle bestille pcr-test til meg selv jeg lurte på.

Jeg er trippelvaksinert, så MÅ ikke testes. Men føler jo selvfølgelig på et ansvar. 

Når det gjelder videre smitte hjelper ikke vaksinen så mye.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Når du er trippelvaksinert så får du ikke PCR test.

Anonymkode: e5edd...055

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Når du er trippelvaksinert så får du ikke PCR test.

Anonymkode: e5edd...055

De sjekker neppe opp om det hun sier er sant. Er jo bare til å lyge å si at hun bare har fått to doser enda.

Anonymkode: 5c1d7...5dc

• Opprett ny...