Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Den som ser tilbake på sitt gamle jeg uten å tenke at man var idiot, er mest sannsynlig fremdeles en idiot. Anonymkode: 7cd6b...177
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Jeg har, som alle andre, oppført med idiotisk i noen sammenhenger. Det betyr jo ikke at jeg generelt sett var en idiot, eller er det nå. Man skal ha gjennomgående idiotiske handlinger og holdninger over tid før man kan klassifiseres som en idiot. Anonymkode: 2caf3...3de
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: e4877...4e1 Jeg tror kanskje at det handler å gjøre feil , og at man lærer av disse erfaringene.... Anonymkode: 7cd6b...177
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror kanskje at det handler å gjøre feil , og at man lærer av disse erfaringene.... Anonymkode: 7cd6b...177 Men da er man ikke idiot, men et menneske Anonymkode: e4877...4e1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 Idiot betyr at man er mindre intelligent. Nei, jeg var ikke en idiot, og jeg er det ikke nå heller. Har jeg gjort noen dumme ting? Egentlig ikke, kaller det erfaring. Jeg mener en idiot er en som kjører på rødt, kjører i fylla, spytter folk i fleisen når man har corona osv. Så svaret er nei. Så du mener HI at jeg er en idiot, siden jeg ikke mener at jeg var en idiot? Nesten så jeg kaller deg en idiot.. Men ordet idiot bruker jeg ikke. Anonymkode: 7fde2...77f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men da er man ikke idiot, men et menneske Anonymkode: e4877...4e1 Takk skal du ha. Jeg fikk en del sure kommentarer da jeg skrev om feil jeg har gjort i en tråd her. Anonymkode: 7cd6b...177
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Idiot betyr at man er mindre intelligent. Nei, jeg var ikke en idiot, og jeg er det ikke nå heller. Har jeg gjort noen dumme ting? Egentlig ikke, kaller det erfaring. Jeg mener en idiot er en som kjører på rødt, kjører i fylla, spytter folk i fleisen når man har corona osv. Så svaret er nei. Så du mener HI at jeg er en idiot, siden jeg ikke mener at jeg var en idiot? Nesten så jeg kaller deg en idiot.. Men ordet idiot bruker jeg ikke. Anonymkode: 7fde2...77f Du har ikke engang gjort dumme ting? WoW Tror forøvrig du må skille på handlinger og person. Tror du ikke intelligente mennesker gjør idiotiske ting? Anonymkode: 7cd6b...177
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 Det er ikke nødvendigvis hverken smart eller riktig bare fordi det høres ut som et sitat.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 Himmel og hav skrev (4 minutter siden): Det er ikke nødvendigvis hverken smart eller riktig bare fordi det høres ut som et sitat. Nei? Anonymkode: 7cd6b...177
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Takk skal du ha. Jeg fikk en del sure kommentarer da jeg skrev om feil jeg har gjort i en tråd her. Anonymkode: 7cd6b...177 Det er selvsagt lov å gjøre feil og lære av dem. Og så må man kunne se tilbake og flau på egne vegne. Anonymkode: e4877...4e1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er selvsagt lov å gjøre feil og lære av dem. Og så må man kunne se tilbake og flau på egne vegne. Anonymkode: e4877...4e1 Man må jo ikke bli flau. Det er jo greit om man blir også, bare man ikke skammer seg, for det er bare destruktivt. Man bør helst tilgi seg selv. Eller så kan man velge å le av det også. Å gjøre feil kan jo fint medføre masse humor også Anonymkode: 7cd6b...177
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #13 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Man må jo ikke bli flau. Det er jo greit om man blir også, bare man ikke skammer seg, for det er bare destruktivt. Man bør helst tilgi seg selv. Eller så kan man velge å le av det også. Å gjøre feil kan jo fint medføre masse humor også Anonymkode: 7cd6b...177 Ikke skamme seg, ikke skryte av det. Hvis man skammer seg, påfører man seg selv smerte, hvis man skryter av det eller legger det frem som noe morsomt og ler av det, så indikerer man at man ikke har lært. Sier man at det er flaut, men sant til sine nærmeste og ellers ikke sier noe om der, så har man lært Anonymkode: e4877...4e1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #14 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ikke skamme seg, ikke skryte av det. Hvis man skammer seg, påfører man seg selv smerte, hvis man skryter av det eller legger det frem som noe morsomt og ler av det, så indikerer man at man ikke har lært. Sier man at det er flaut, men sant til sine nærmeste og ellers ikke sier noe om der, så har man lært Anonymkode: e4877...4e1 Det er vel ingen som skryter av feil de har gjort? Jeg er ikke enig i at man ikke har lært om man ler av feil. Jeg har ledd mye av feil jeg har gjort, men jeg har da ikke gjort dem om igjen for det. Man må ikke ta seg selv så høytidelig. Jeg tror svært mange er veldig glad for at folk forteller om sine feil. Det er noe med å ikke være alene om ting.. Og det er sikkert skrevet tusener av bøker om feil folk har gjort Anonymkode: 7cd6b...177
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #15 Skrevet 6. februar 2022 Jeg har aldri egentlig gjort noe galt utover å kjøre litt for fort (typ 115 i 110-sonen), men jeg slet noen ganger med det sosiale som barn. Jeg hadde fantastiske venner, og var ikke slem, bare litt «awkward» innimellom. Jeg har også vært veldig usikker på meg selv, og gått gjennom disse episodene som voksen. Til slutt bestemte jeg meg for å slutte å piske meg selv for det alle andre garantert har glemt. Idiot betyr hel forøvrig person som ikke er interessert i politikk? Jeg har vært politisk interessert så lenge jeg kan huske, og alltid hatt en sterk rettferdighetssans og stått opp for andre. Anonymkode: 777d8...263
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #16 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er vel ingen som skryter av feil de har gjort? Jeg er ikke enig i at man ikke har lært om man ler av feil. Jeg har ledd mye av feil jeg har gjort, men jeg har da ikke gjort dem om igjen for det. Man må ikke ta seg selv så høytidelig. Jeg tror svært mange er veldig glad for at folk forteller om sine feil. Det er noe med å ikke være alene om ting.. Og det er sikkert skrevet tusener av bøker om feil folk har gjort Anonymkode: 7cd6b...177 Selvfølgelig. Har man gått på en dør eller veltet et bord i det man reiste seg, så ler man av det. Har man blitt arrestert, så ler man ikke av det. Da innser man feilen og er flau og unngår å snakke om den. Man forteller i alle fall ikke om det til alle og en hver. Anonymkode: e4877...4e1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #17 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri egentlig gjort noe galt utover å kjøre litt for fort (typ 115 i 110-sonen), men jeg slet noen ganger med det sosiale som barn. Jeg hadde fantastiske venner, og var ikke slem, bare litt «awkward» innimellom. Jeg har også vært veldig usikker på meg selv, og gått gjennom disse episodene som voksen. Til slutt bestemte jeg meg for å slutte å piske meg selv for det alle andre garantert har glemt. Idiot betyr hel forøvrig person som ikke er interessert i politikk? Jeg har vært politisk interessert så lenge jeg kan huske, og alltid hatt en sterk rettferdighetssans og stått opp for andre. Anonymkode: 777d8...263 Du lærte jo å slutte og piske deg selv da. Det var jo galt å gjøre det. Å piske deg selv altså. Anonymkode: 7cd6b...177
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #18 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig. Har man gått på en dør eller veltet et bord i det man reiste seg, så ler man av det. Har man blitt arrestert, så ler man ikke av det. Da innser man feilen og er flau og unngår å snakke om den. Man forteller i alle fall ikke om det til alle og en hver. Anonymkode: e4877...4e1 Jeg er nok ikke enig med deg. Å unngå og snakke om ting tyder jo på skam. Man skal ikke skamme seg så mye. Helst ingenting, men det kan jo i visse tilfeller være nyttig. En stund iallefall. Er forøvrig enig i at man bør tenke på når og hvor man forteller ting. Det er jo ikke særlig lurt å fortelle at du har vært arrestert flere ganger på et jobbintervju for eksempel. Hvis det er for at du ikke vil ha jobben da. Anonymkode: 7cd6b...177
Gladjente00 Skrevet 6. februar 2022 #19 Skrevet 6. februar 2022 Jeg trur alle har oppført seg som idioter i fortiden og til og med nå, men trur ig at alle lærer av sine feil (forhåpenligvis hehe)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #20 Skrevet 6. februar 2022 Gladjente00 skrev (2 minutter siden): Jeg trur alle har oppført seg som idioter i fortiden og til og med nå, men trur ig at alle lærer av sine feil (forhåpenligvis hehe) Ja, en dag blir nåtid fortid også Vi er nok mer eller mindre idioter hele livet, men gjør ikke alltid samme feil om igjen. Vi finner stadig på nye feil å gjøre da Anonymkode: 7cd6b...177
Gladjente00 Skrevet 6. februar 2022 #21 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Ja, en dag blir nåtid fortid også Vi er nok mer eller mindre idioter hele livet, men gjør ikke alltid samme feil om igjen. Vi finner stadig på nye feil å gjøre da Anonymkode: 7cd6b...177 Heheh ja ikke sant 🤣🤣 vi er jo bare mennesker og gjør så godt vi kan 🤪
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #22 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg er nok ikke enig med deg. Å unngå og snakke om ting tyder jo på skam. Man skal ikke skamme seg så mye. Helst ingenting, men det kan jo i visse tilfeller være nyttig. En stund iallefall. Er forøvrig enig i at man bør tenke på når og hvor man forteller ting. Det er jo ikke særlig lurt å fortelle at du har vært arrestert flere ganger på et jobbintervju for eksempel. Hvis det er for at du ikke vil ha jobben da. Anonymkode: 7cd6b...177 Å ikke snakke om det og være åpen om det er ikke skam. Det betyr bare at man er flau og derfor ikke forteller det til andre enn de nærmeste. Når man forteller og ler til folk man knapt kjenner, så kan man fremstå som en som forsøker å imponere med det. Og det er sjelden sjarmerende å ha vært arrestert. Det er faresignal for meg. Anonymkode: e4877...4e1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #23 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Å ikke snakke om det og være åpen om det er ikke skam. Det betyr bare at man er flau og derfor ikke forteller det til andre enn de nærmeste. Når man forteller og ler til folk man knapt kjenner, så kan man fremstå som en som forsøker å imponere med det. Og det er sjelden sjarmerende å ha vært arrestert. Det er faresignal for meg. Anonymkode: e4877...4e1 Jeg syns nå at det som er et stort faresignal er mennesker som vil kneble deg, påføre deg skam og syns man må være flau over å være et Uperfekt menneske. Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor din snakker om skryt og å imponere. Det er bare du som bruker de ordene her. Er det noen som har blitt arrestert, og som har skrytt av det så du ble imponert eller?? Anonymkode: 7cd6b...177
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #24 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg syns nå at det som er et stort faresignal er mennesker som vil kneble deg, påføre deg skam og syns man må være flau over å være et Uperfekt menneske. Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor din snakker om skryt og å imponere. Det er bare du som bruker de ordene her. Er det noen som har blitt arrestert, og som har skrytt av det så du ble imponert eller?? Anonymkode: 7cd6b...177 Du leser ikke det jeg skriver godt nok. Ber deg lese det godt en gang til før du gir noe mer svar. Forstår du det fortsatt ikke, vil vi møte store problemer videre Anonymkode: e4877...4e1
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #25 Skrevet 6. februar 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Du leser ikke det jeg skriver godt nok. Ber deg lese det godt en gang til før du gir noe mer svar. Forstår du det fortsatt ikke, vil vi møte store problemer videre Anonymkode: e4877...4e1 Vi er nok uenige om det meste. Ikke noe å diskutere i grunnen. Greit nok Anonymkode: 7cd6b...177
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå