Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Noen som vet om elever på videregående får gyldig fravær når de tar kjøretimer? Anonymkode: 0e1c3...256
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Nei, det er ikke gyldig fravær, med mindre det er elev ved transportfag Anonymkode: 1dae4...1a1
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Deler av den kommer under dokumentert fravær og vil ikke telle på 10% grensen. Men, fraværet kommer på vitnemålet. https://www.udir.no/regelverk-og-tilsyn/skole-og-opplaring/saksbehandling/fravar/fravar-i-videregaende/ Anonymkode: b5313...f39
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Noen som vet om elever på videregående får gyldig fravær når de tar kjøretimer? Anonymkode: 0e1c3...256 Før i tiden, fikk vi et signert skjema av kjøreskolen, der det stod antall kjøretimer og fra til dato. Denne la jeg med vitnemål og cv, da jeg søkte jobb, og de kunne se hva fravær gikk i. Anonymkode: 21784...ac6
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Før i tiden, fikk vi et signert skjema av kjøreskolen, der det stod antall kjøretimer og fra til dato. Denne la jeg med vitnemål og cv, da jeg søkte jobb, og de kunne se hva fravær gikk i. Anonymkode: 21784...ac6 Dette kan du fortsatt få. Noe du bør også gjøre for å kunne dokumentere fraværet ovenfor en potensiell arbeidsgiver. Anonymkode: b5313...f39
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Du får kun gyldig fravær når det er de større obligatoriske timene, som glattkjøring og langkjøring. Vanlige kjøretimer, teoriprøven og oppkjøring gir ugyldig fravær. Hilsen kontaktlærer i VGS. Anonymkode: 23190...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå