Gå til innhold

De eneste feil folk innrømmer..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ganske trist det. Ble dere venner igjen? 

Anonymkode: 9050d...45a

Han døde av en overdose fordi jeg ikke brøt løftet mitt om å ikke fortelle til noen hva han hadde rotet seg bort i. Vi var aldri uvenner, men jeg burde turt å ofre vennskapet for at han skulle fått hjelp. Vi var foresten 14.

Anonymkode: 3975a...7be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kunne ikke helt dy meg, så det ligger nå i en annen tråd her; «har du noe på rullebladet». 

Anonymkode: 3e21c...102

Ok? Finne den da  

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Han døde av en overdose fordi jeg ikke brøt løftet mitt om å ikke fortelle til noen hva han hadde rotet seg bort i. Vi var aldri uvenner, men jeg burde turt å ofre vennskapet for at han skulle fått hjelp. Vi var foresten 14.

Du var jo ikke gammel nok til et sånt ansvar…

Anonymkode: 3e21c...102

Skrevet

Å sånn. Det var veldig trist da! Men du. Den feilen er du tilgitt for, og det håper jeg du vet. Du var bare 14 år. 

:hjerte:

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er vondt 😓 men du var 14 år, han følte seg trygg hos deg og du har aldri ansvar for andres valg. Hvis om og dersom er umulig å si. 

Anonymkode: da5d5...482

Skrevet

Å sånn. Det var veldig trist da! Men du. Den feilen er du tilgitt for, og det håper jeg du vet. Du var bare 14 år. 

:hjerte:

Jeg vet det. Det var ikke noe jeg egentlig hadde ansvar for, men det var likevell jeg som hadde hatt muligheten til å gjøre noe med det. Jeg valgte å holde munn av egoistiske årsaker.  Det gjør jeg aldri igjen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Der sa du noe vesentlig. Det er forskjell på dårlige folk og dårlige valg. Jeg er stygt redd jeg var et litt dårlig menneske noen år også. Men tar en karma for hva det er, eller hva en tror det er, så kjenner en på det, og lærer en del. 

Helt enig. Det er lærerikt, litt flaut, men allikevel veldig nyttig. Mennesket er sammensatt. 

Anonymkode: da5d5...482

Skrevet

Jeg bruker for mye penger selv om vi ikke har så mye. Kjøper dyre ting som Yale doorman,kjøkkenmaskin osv. Kjøper også for mye av potetgull;brus og sjokolade. Er heldigvis ikke overvektig da.

Anonymkode: dbbb7...bf1

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg bruker for mye penger selv om vi ikke har så mye. Kjøper dyre ting som Yale doorman,kjøkkenmaskin osv. Kjøper også for mye av potetgull;brus og sjokolade. Er heldigvis ikke overvektig da.

Anonymkode: dbbb7...bf1

Det er greit så lenge det ikke blir sånn luksusfellenproblematikk. Folk velger mye rart å bruke penger på, og jeg bruker bruker mye penger på dyre parfymer. Tror jeg har minst 30 som ikke er åpnet. Dine kjøp er nok mye dyrere enkeltvis, men mer fornuftige i det minste. Bortsett fra snacks da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...