Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 ..her inne, er at de eter mye snacks og godteri, og ganske usunn mat, og at ungene får spise sjokopålegg og syltetøy når de vil. Er det ingen som gjør verre ting her? Hadde jeg skrevet ned alle feil og umoralske ting jeg har gjort, ville det blitt en bok. I tillegg lyver jeg og liker sladder. Jeg har tilmed blitt arrestert for uro to ganger på et halvt år. Det var i en dårlig periode da, og politiet var veldig greie. Bortsett fra da jeg begynte å le ufrivillig i avhør fordi han som avhørte meg, brukte sykt lang tid på å taste. "Det der er ikke akkurat din greie eller" lo jeg, og da ga han meg et hardt blikk. Jeg sa unnskyld, og da ba han en annen betjent hente kaffe til meg. Alt i alt fikk jeg en bot på 10 000. Ene natten jeg lå over i arresten sto jeg og røyka med en betjent på vakt tre ganger, og vi hadde skikkelig fine samtaler. Jaja, jeg kom bare på det når jeg skrev om feil og tull. Nå har jeg vært avholds i lange tider. Før så festet jeg en del. Jeg kom full til eksamen på høgskolen. Læreren geleidet meg inn på et eget rom. Jeg fikk faktis en B, men det var tross alt et veldig lett fag for meg. Jeg sovna oppå oppgaven da jeg var ferdig. Jeg tenkte å invitere dere til å fortelle om deres feil. Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Dette forklarte jo ett og annet... Anonymkode: d33ba...939
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dette forklarte jo ett og annet... Anonymkode: d33ba...939 Hva forklarte hva? Hvorfor klarer du ikke snakke klar tale? Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Ok, og det er du stolt av? Anonymkode: 13233...80a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Da får jeg fortelle en annen feil jeg gjorde da, så kanskje noen kommer på gli? Jeg traff en veldig kjent artist en kveld, og han skulle holde konsert i konsertlokalet i etasjen under, og så var han så latterlig innbilsk at han sa at hvis jeg kom ned og overvar konserten, så skulle han snakke til meg dra scenen. Jeg sa at det kunne han bare glemme, for jeg likte overhodet ikke den slags innbilskhet, og heller ikke musikken for den del. Så jeg sa at jeg ventet oppe. Han er og var veldig kjekk. Var mer enn er da, når sant skal sies. Etter konserten så festet vi, og han satt med gitaren og sang den samme sangen til meg om igjen og om igjen. Så jeg ble dritt lei, og jeg tok han med lenger bort fra de andre, og vi begynte å ha sex. Etter fem minutter kom kompisen hans løpende og så at dama til han jeg rota med var kommet. Da tok han meg i hånden og så løp vi som olja lyn bortover korridorer og ned trapper. Jeg hadde toppen i hånda og uten sko! Så sto vi plutselig på gata, og så praiet vi en drosje. Jeg angra på akkurat dette da. Jeg liker ikke å rote med andres menn. Jeg visste jo ikke at han hadde dame heller, så er unnskyldt sånn sett. Tok noe ulovlige greier også, og den tilstanden likte jeg over hodet ikke å være i. Etter det har jeg aldri rørt noe i nærheten av narkotika. Annet enn kaffe. Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ok, og det er du stolt av? Anonymkode: 13233...80a Nei. Det er bare litt av livet. Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 hva betyr denne emoijen? Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nei. Det er bare litt av livet. Anonymkode: 9050d...45a Men hvorfor legger du ut om alt det her? Anonymkode: 13233...80a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): hva betyr denne emoijen? Anonymkode: 9050d...45a Det var et ansikt som blinket veldig fort. Borte ble det! Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor legger du ut om alt det her? Anonymkode: 13233...80a Tenkte kanskje vi kunne skrive litt om hvor Uperfekte vi er? Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 Dere har vært utro. Dere har stjålet kanskje. Eller klappet til noen? Hatt gift i maten til din utro mann? Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tenkte kanskje vi kunne skrive litt om hvor Uperfekte vi er? Anonymkode: 9050d...45a Sorry, virker mer som du prøver å «imponere» med hvor rebelsk du har vært. Imponerer dessverre ikke meg, og kan uansett ikke matche din «uperfekthet». Min «uperfekthet» stopper leeeenge før offentlig sex, arrestasjoner og null respekt for politiet. Sorry! Anonymkode: 13233...80a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 Hva går du på? Anonymkode: ce88d...a33
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #14 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sorry, virker mer som du prøver å «imponere» med hvor rebelsk du har vært. Imponerer dessverre ikke meg, og kan uansett ikke matche din «uperfekthet». Min «uperfekthet» stopper leeeenge før offentlig sex, arrestasjoner og null respekt for politiet. Sorry! Anonymkode: 13233...80a Javel. Jeg prøver faktisk ikke å imponere med dette. Da tror jeg at jeg hadde valgt en annen innfallsvinkel. Du tar feil mht til politiet da. Jeg har full respekt for dem. Det sa de at de satt pris på også. Jeg slapp håndjern begge ganger. Så der tok du også feil. Men det er lov. Feil er lov. Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #15 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hva går du på? Anonymkode: ce88d...a33 Absolutt ingenting. Akkurat nå drikker jeg Fun fruktsaft. Veldig spennende. Men det er jo interessant at du tror jeg går på noe Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #16 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Dere har vært utro. Dere har stjålet kanskje. Eller klappet til noen? Hatt gift i maten til din utro mann? Anonymkode: 9050d...45a Nei, selvfølgelig har jeg ikke gjort noe sånt. Anonymkode: 3975a...7be
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #17 Skrevet 4. februar 2022 Jeg vurderte om jeg skulle gå inn på tråden om stekepanner og anbefale en, men. Tror heller jeg forteller om da vi kjørte Harley over fjellet i regnvær. En venninne og jeg på hver vår. Vi hadde med telt, og hadde planlagt å ligge i det. Det gikk jo ikke i det forferdelige været. Så vi kom tilslutt til et fint turisthotell, og vi hadde ikke råd til å leie oss inn der! Men det satt vi på autovernet og så på de lyse vinduene på hotellet, og drømte om hvitt rent sengetøy og hotellmat! Kliss våte var vi, for en ting er regntøy, men når du kjører minst ti mil i ganske sakte fart ( gamle motorsykler) , så blir man våt tilslutt. Vi savnet en varm dusj også. Og da mistet vi plutselig den lille veska hvor korta lå. Vi tenkte den var blitt stjålet, og det sa vi til den ansatte på hotellet der vi sto våte og fortvilet. Vi fikk rom til dagen etter. Stor buffet og god frokost dagen etter. Helt nydelig. Vi fant den stjålne veska etter å ha kjørt flere mil. Da vi kom hjem betalte vi hotellet da vi fikk lønn, og vi gå rikelig med tips og god omtale på nettet. Så vi gjorde opp for oss. Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #18 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, selvfølgelig har jeg ikke gjort noe sånt. Anonymkode: 3975a...7be Hva er det verste du har gjort da? Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #19 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva er det verste du har gjort da? Anonymkode: 9050d...45a Det verste jeg har gjort er å svikte en venn. Anonymkode: 3975a...7be
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #20 Skrevet 4. februar 2022 Har gjort masse dritt. Men et nådig glemselens slør har lagt seg over det meste. Anonymkode: 3e21c...102
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #21 Skrevet 4. februar 2022 Jeg var en skikkelig butikktyv i ungdommen. Kjøpte diverse for andre i klassen, nasket mesteparten og kjøpte bare en tyggis. Var dritgod på det, satt igjen med penger for ting jeg ikke hadde kjøpt og masse ekstra godis. Ble aldri tatt. I dag går jeg inn igjen for å betale hvis en sjokolade havner bak i vognen ved ett uhell. Har blitt en ærlig sjel som jobber på fersk politiattest. Men jeg er såpass pragmatisk og raus at jeg skjønner forskjell på dårlige valg og dårlige folk. Anonymkode: da5d5...482
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #22 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det verste jeg har gjort er å svikte en venn. Anonymkode: 3975a...7be Ganske trist det. Ble dere venner igjen? Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #23 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg var en skikkelig butikktyv i ungdommen. Kjøpte diverse for andre i klassen, nasket mesteparten og kjøpte bare en tyggis. Var dritgod på det, satt igjen med penger for ting jeg ikke hadde kjøpt og masse ekstra godis. Ble aldri tatt. I dag går jeg inn igjen for å betale hvis en sjokolade havner bak i vognen ved ett uhell. Har blitt en ærlig sjel som jobber på fersk politiattest. Men jeg er såpass pragmatisk og raus at jeg skjønner forskjell på dårlige valg og dårlige folk. Anonymkode: da5d5...482 Der sa du noe vesentlig. Det er forskjell på dårlige folk og dårlige valg. Jeg er stygt redd jeg var et litt dårlig menneske noen år også. Men tar en karma for hva det er, eller hva en tror det er, så kjenner en på det, og lærer en del. Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #24 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Har gjort masse dritt. Men et nådig glemselens slør har lagt seg over det meste. Anonymkode: 3e21c...102 Hehe. Kanskje det kommer opp når de sitter på sykehjemmet. Neida Anonymkode: 9050d...45a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #25 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hehe. Kanskje det kommer opp når de sitter på sykehjemmet. Neida Anonymkode: 9050d...45a Kunne ikke helt dy meg, så det ligger nå i en annen tråd her; «har du noe på rullebladet». Anonymkode: 3e21c...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå