Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til morsdagen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har spurt hva jeg ønsker meg. Men jeg aner ikke. 

Anonymkode: 61ca8...6b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke å ønske meg ting til morsdag, men hvis jeg skulle ha ønsket meg noe er det en ampel for å ha i vinduet på kjøkkenet eller et armbånd i sterke farger.

Anonymkode: e6274...587

Skrevet

Jeg ønsker meg at de store ungene kommer på helgebesøk. Ellers pleier vi ikke å gi dyre gaver. Sjokolade, ansiktskrem el er mer enn godt nok, det er ungene som gir meg gaver, ikke mannen. 

Anonymkode: 48f6c...436

Skrevet

Jeg bruker ikke å ønske meg noe, barna finner gaver de har lyst til å gi😍

Anonymkode: eb278...896

Skrevet

En kake med smørkrem, sjokoladekrem og marsipan, pyntet med jordbær og sjokolade. 

Anonymkode: 45d95...947

Skrevet

De nye mummikoppene😊

Skrevet
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge skrev (2 minutter siden):

De nye mummikoppene😊

Samme her. Pluss tulipaner og øredobber

Anonymkode: 57944...145

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Samme her. Pluss tulipaner og øredobber

Anonymkode: 57944...145

Enkle gleder❤😊

Skrevet

Pleier alle å få gave? Jeg har aldri fått gave de 5 årene jeg har vært mamma, men pleier å få kort de har laget i barnehagen. Men jeg får som oftest sove lenger enn til 06.30 :)

Anonymkode: d51a6...08a

Skrevet

Jeg ønsker meg akkurat det niåringen sa jeg skulle få; en dag uten arbeid❤️ I tillegg gleder jeg meg til å se 17-åringen. Han er igjen på hybelen sin mens vi andre sloss mot covid. 

Anonymkode: 43eeb...610

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Pleier alle å få gave? Jeg har aldri fått gave de 5 årene jeg har vært mamma, men pleier å få kort de har laget i barnehagen. Men jeg får som oftest sove lenger enn til 06.30 :)

Anonymkode: d51a6...08a

Alle mammaer i hele verden får sikkert ikke gave. Men jeg tror det er ganske vanlig å få gave på morsdagen ja.

Anonymkode: 9521b...d6a

Skrevet

Ingenting, og det er helt greit. Vi har ikke tradisjon for å feire verken morsdag eller farsdag. Og heldigvis ikke svigerfamilien heller.

Til tross for det har vi nære bånd 

Anonymkode: cc6ef...1e8

Skrevet (endret)

Ønsker meg? Det er ikke en sånn dag hos oss, i hvert fall. Vi feirer, altså, men ikke med gaver i noen særlig grad. Det er handelstandens fyllekule. Får jeg  vært sammen med mine, får kaffe på senga og/eller et kort eller blomster er jeg kjempeglad. Og så lager noen middag til meg, det er også stas.

Endret av sug lut
Skrevet

Tulipaner! Alltid tulipaner 🌷. Og napoleonskake. 

Skrevet

Ønsker meg i grunn kun en super dag med gutta. 2 kamper og god middag på restaurant er planen .

Skrevet

Sol. 

Anonymkode: 408d4...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...