Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Og noen kjekke planer i helgen? Anonymkode: 90e61...454
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Skal prøve å sove meg frisk. Er nettopp begynt i ny jobb å vil ikke starte med fravær. Men har hatt feber både igår og idag å er i dårlig form. Anonymkode: f0988...16d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 altsååååå....... spør meg gjerne, men jeg skjønner ikke hva du skal med det... men vil du vite det om jeg har det litt dritt så hversåsgod . uken gikk jo greit, men fin?? nei.. resten av Norge åpner opp... alle jubler og smitten økte på jobb blant ansatte og vi fikk også smitte på inne på sykehjemmet. De tre andre sykepleierne ble syke.. vi beordret folk på jobb og vi løp runt og drev brannslukking, ikke god omsorg.. Jeg fikk ikke svar på den viktige søknaden og alle jubler over at de kan dra ut å feste og se forestillinger...jeg vil helst gjemme meg i et hull for jeg tror neste uke er blir like slitsom... nei denne uken var ikke optimal.. MEN jeg syns ikke uka egentlig har vært så værst altså... jeg antok jeg måtte jobbe ekstra denne uka og! så jeg er egentlig fornøyd nå jeg.. Anonymkode: a620f...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå