Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Og møtes/ringes dere ofte? Anonymkode: 1b4e6...11d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Mamma prater jeg med omtrent en gang i uka. Vi har ikke noe veldig nært forhold, men det er helt okei. Pappa prater jeg med kanskje en gang i året, han kjenner jeg knapt. Anonymkode: 4dae1...f84
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Har et godt forhold til mamma selv om vi ikke snakkes så veldig ofte (2-5 ganger i måneden). Pappa har jeg ikke hatt kontakt med på over 20 år. Anonymkode: ba209...103
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Ja. Snakker med mamma nesten hver dag, sønnen sover der ca. 1 gang i uka, hun bor 200 meter borti gata. Pappa bor 11 timers biltur unna, vi snakkes 1-2 ganger i uka. Også møtes vi ca 3 ganger i året. Han kjører alltid hit for å feire bursdagen til sønnen min. Han kommer også om det trengs. Da jeg møtte veggen i fjor vår, kom han og bodde 2 uker hos meg. Anonymkode: df759...9d7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 Til mamma ja. Vi snakkes flere ganger i uken Til pappa er det anstrengt. Liker han ikke, og ikke resten av familien hans heller, men unntak av et søskenbarn. Anonymkode: 96a4d...f9f
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Skrevet 3. februar 2022 Godt forhold, men også litt komplisert. De behandler oss barna ulikt og særlig barnebarna. Litt vanskelig svelge, men de er veldig gamle så det er umulig ta det opp eller konfrontere dem. Nå er de så gamle at de trenger en god del hjelp, så da er jeg en lydig datter. Men setter grenser for meg selv, synes særlig min mor er ganske urimelig og synes hun sier masse som jeg er helt uenig i, men som jeg vet ikke har noen hensikt å motsi...... Anonymkode: 0fa72...a0b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #7 Skrevet 3. februar 2022 Vi har et nært forhold forsåvidt, snakkes i telefonen flere ganger i uken. Ser hverandre noen ganger i året. Men de kjenner meg ikke. Jeg er mye nærere mine barn enn mine foreldre er meg. Anonymkode: 7c455...798
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #8 Skrevet 3. februar 2022 Med mamma: Ja. Hun bor i nærheten og er dessuten interessert i sine barn og barnebarn. Med pappa: Tja. Det var dårligere før. Han var lite flink med barn og ungdom, og tok lite kontakt etter at foreldrene mine ble skilt. Anonymkode: 603b1...daf
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 Har godt forhold til begge, men kan bli litt oppgitt noen ganger. De er veldig opptatt av alt skal være likt for barnebarna, men likevel så er barna til min bror oftere på overnatting da han og mor til barna ikke bor sammen. Og det ender igjen at jeg får høre hvor sliten de er og dermed sjelden spør om barnevakt. De tar sjelden initiativ til å gjøre noe med mine barn selv. Likevel er det jeg som stiller opp når de trenger hjelp til noe...... Anonymkode: 17cda...c52
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 Både mannen og jeg har veldig godt forhold til våre foreldre. Nå er også begge par fremdeles gift og vi har gode forebilde hvordan man får det til å fungere over mange år. Kontakt er flere ganger i uka, på telefon, meldinger og vi besøker hverandre minst 1 gang i uka, det skjer ofte at de tar med barna etterpå eller at de blir igjen når vi er der. Vi er heldige med harmoniske familieforhold. Anonymkode: 477ed...89a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 Mamma døde for 20 år siden, hadde et veldig nært forhold til henne. Pappa og kona hans har vi en god relasjon til, de stiller opp om det trengs og er en støtte i livet. Men det kan allikevel gå noen uker mellom hver gang vi snakkes eller møtes. Svigermor har vi ikke sett på 10 år... Svigerfar er også død. Anonymkode: b88f6...286
Himmel og hav Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 Jeg har veldig godt forhold til mine foreldre. Snakker med dem flere ganger i uka, chatter og snapper nesten daglig og besøker dem ca. annenhver uke.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 Tja.... Vi tolerer hverandre. Faren min har aldri følt seg klar for å være min far, så vi kjenner hverandre egentlig ikke. Moren min og jeg var nære. Men så ble jeg døv og da sluttet kommunikasjonen helt mellom oss. Jeg har gitt opp å sende meldinger. Og besøke henne er slitsomt, for hun nekter å lære seg håndtegn, så da sitter jeg der fullstendig utenfor og da velger jeg heller å være med annen slekt som faktisk vil kommunisere med meg. Anonymkode: c5626...9b0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #14 Skrevet 6. februar 2022 On 2/3/2022 at 10:22 PM, Anonym bruker said: Og møtes/ringes dere ofte? Anonymkode: 1b4e6...11d veldig god snakkes nesten daglig med begge og møtes 2-5 ganger i uka Anonymkode: 7718c...b90
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2022 #15 Skrevet 6. februar 2022 Nei. Mamma var alkoholiker og er død. Pappa stakk etter siste gangen han grisebanka mamma. Vet ikke hvor han er. Har godt forholdt til stefaren min da. Det er noe. Anonymkode: aceec...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå