Gå til innhold

Angående overnatting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tenåringsdatter som for noen mnd. siden fikk seg kjæreste. Nå vil han gjerne ha henne på overnatting, og er kjempe sur siden vi holder igjen. Begge blir 14 år i år. Han bedyrer at det ikke er snakk om sex. De vil lage seg god mat, game og se film. 
De kan jo gjøre «ting» like godt når de er på besøk hos hverandre i hverdagen. Jeg føler likevel overnatting er alt for tidlig. 
Når fikk deres barn overnatte?

Anonymkode: 9ee1a...c93

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har en tenåringsdatter som for noen mnd. siden fikk seg kjæreste. Nå vil han gjerne ha henne på overnatting, og er kjempe sur siden vi holder igjen. Begge blir 14 år i år. Han bedyrer at det ikke er snakk om sex. De vil lage seg god mat, game og se film. 
De kan jo gjøre «ting» like godt når de er på besøk hos hverandre i hverdagen. Jeg føler likevel overnatting er alt for tidlig. 

Går litt fort i svingene; tenåring SØNN!

Skrevet

Han er kjempesur? Hahahaha

Håper dette er tull, for ingen normale foreldre lar ei jente på 14 overnatte hos kjæresten. De kan heller ikke sikkert ha sex når de er på besøk hos hverandre hvis de har foreldre som noenlunde våkne i planeten. 

Anonymkode: 9e87e...1e1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Han er kjempesur? Hahahaha

Håper dette er tull, for ingen normale foreldre lar ei jente på 14 overnatte hos kjæresten. De kan heller ikke sikkert ha sex når de er på besøk hos hverandre hvis de har foreldre som noenlunde våkne i planeten. 

Ikke tenåringsgutter heller, altså. 

Men at de kan ha sex utenom? Selvfølgelig! Du er rørende naiv om du tror du vil oppdage det. Ungdommer er kreative. Selv hadde jeg sex på mange artige steder som 15-åring.

Anonymkode: 22856...38a

Skrevet

Vi holder selvsagt igjen slik at det er sagt. Vi skjønner jo selvsagt ingenting, men er vel akkurat det vi gjør😉

Skrevet

Enig, synes det er alt for tidlig. 

Anonymkode: 70110...6de

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ikke tenåringsgutter heller, altså. 

Men at de kan ha sex utenom? Selvfølgelig! Du er rørende naiv om du tror du vil oppdage det. Ungdommer er kreative. Selv hadde jeg sex på mange artige steder som 15-åring.

Anonymkode: 22856...38a

Nå skrev hun "på besøk", så det var det jeg kommenterte. De kan jo forhindre at de har sex i huset. Ellers ja, de kan sikkert ha det andre steder også, men foreldre skal jo ikke legge til rette for det når de er så unge. Barna blir voksne, og når de ser tilbake så vil de sette pris på foreldre som så nei, og ikke de som ikke brydde seg. Foreldre må tenke på det også. 

Skrevet

Tenker de burde være fylt 16 først . 

Anonymkode: 4a1d6...d79

Skrevet

Eldste hadde kjæreste på overnatting et par måneder før han fylte 16 år. De var like gamle og hadde vært sammen et halvt års tid.

Jeg tenker at de bør være nærmere 16 før de overnatter. Greit at de kan ha sex før den tid, men vi trenger ikke legge tilrette for det.

Anonymkode: 0de45...f85

Skrevet

De er bare 13 år, selv om de blir 14 inneværende år.

Det er altfor tidlig. De er mer enn to år under seksuell lavalder. Å overnatte sammen er uaktuelt.

Anonymkode: 1b318...fd3

Skrevet

Var nesten 16 her. De bør et stykke fra hverandre, så har vært mye overnatting 

Anonymkode: 272bb...d09

Skrevet
On 2/3/2022 at 8:53 PM, Anonym bruker said:

her overnatter kjæresten til min sønn hele tiden, de er 15, de har ikke sex

Anonymkode: 5601d...053

Skrevet

Selvfølgelig sier du nei.

Anonymkode: afe09...596

Skrevet

Hadde vært uaktuelt med overnatting her i huset som 14 åringer. De må minst være 16. At de kan ha sex andre steder enn på overnatting, er ingen grunn til å få overnatte. 

Anonymkode: 20e73...d60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...