Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Jeg har endelig skjerpet meg og begynt å trene og gikk over til sunnere kosthold. Trenger å slanke bort 10 kilo og stramme opp. Denne uka har jeg hatt to ganske harde kondisjonsøkter, og da jeg skulle ta på meg buksa etter trening og dusjing, så passet den så vidt... Kroppen min samler visst på vann. Er dette vanlig ved oppstart av trening, og hvordan bli kvitt det? Jeg kjenner at motivasjonen daler skikkelig, det er jo ikke slik at jeg ønsket å bli tjukkere og oppblåst som resultat av trening... Jeg har forresten hatt en lang kamp mot kroppen som skrur ned forbrenningen og kjemper imot uansett hva jeg gjør. Er lei. Anonymkode: 55fb5...f4d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Jeg opplever å få mer luft i magen ved kondisjonstrening. Men dette er luft og ikke vann eller fett. Du blir gradvis mindre uansett. Og det går seg til med magen. Anonymkode: 90056...b85
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Jeg kan bli oppblåst etter harde økter. Men det går jo tilbake igjen. Det er ingen i hele verden som blir tjukk av trening, så det er ikke der feilen ligger! Det er større sannsynlighet for at det er noe i kostholdet. Uansett; Stå i det, ta et oppgjør for å se om du gjør de riktige tingene om 6 uker. En uke er altfor tidlig. Du er dritflink og skal være stolt av deg selv, og resultatene kommer på sikt. Treningen er uansett det du har mest å vinne på helsemessig (mens det er mest å hente på kosthold når vekten skal ned!). Du øker hvileforbrenningen, styrker muskler, skjelett, blod og balanse, får penere hud, bedre humør og tar ned risikoen for over 30 forskjellige sykdommer. En stooooor gave til deg selv nå og i fremtiden. Lykke til!! Anonymkode: 37b36...7aa
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Jeg blir sånn enda, og jeg har "alltid" trent. Dessverre ikke en trøst, men. Jeg veier alltid mer etter de dagene jeg trener (jada, veier meg hver dag, selv om det ikke er lurt), så jeg vil tro det er vann, og ikke oppblåsthet. Vann er ikke så ille, men kjedelig når klærne ikke passer 😕 Anonymkode: 3f0f0...f34
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Kroppen min samler enormt med væske når jeg trener, og spesielt om jeg trener kondisjon Nå har trent jevnlig i 5 mnd og ikke merka noe, men la om kosten nå og merker forskjell med en gang Anonymkode: 810af...d0c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Tusen takk for svar, da ser det ut som det er flere som sliter med det. Det tar vekk treningsmotivasjonen, siden jeg i utgangspunktet hater å trene, men gjør det for egen helses skyld og for å gå ned i vekt/se finere ut. Hvis jeg i tillegg vil se oppblåst ut etter hver eneste trening, blir jo mesteparten av vinningen borte. Hadde svære groper etter sokkestrikkene i går kveld... Når det gjelder kosten, så har jeg gått ned på antall kalorier og erstattet en del ting med sunnere alternativer, så jeg håper i hvert fall det hjelper på vektnedgangen, selv om man aldri vet med denne idiotiske kroppen. HI Anonymkode: 55fb5...f4d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Tusen takk for svar, da ser det ut som det er flere som sliter med det. Det tar vekk treningsmotivasjonen, siden jeg i utgangspunktet hater å trene, men gjør det for egen helses skyld og for å gå ned i vekt/se finere ut. Hvis jeg i tillegg vil se oppblåst ut etter hver eneste trening, blir jo mesteparten av vinningen borte. Hadde svære groper etter sokkestrikkene i går kveld... Når det gjelder kosten, så har jeg gått ned på antall kalorier og erstattet en del ting med sunnere alternativer, så jeg håper i hvert fall det hjelper på vektnedgangen, selv om man aldri vet med denne idiotiske kroppen. HI Anonymkode: 55fb5...f4d Du må ikke være så kjip mot deg selv! Se deg selv i speilet hver dag og si: jeg er et glimrende menneske, jeg gjør så godt jeg kan, kroppen min er ikke grusom. Jeg får til masse og noen elsker meg. Liten treningsøkt i dag, så får jeg frisk luft og ro i sjela. Anonymkode: 37b36...7aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå