Gå til innhold

Men altså, jeg forstår ingenting. Skal vi ikke få korona?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Gjør fastlegen det eller må man gå til private?

Anonymkode: 9e43e...f09

Det er jeg ikke sikker på. Men ser at apotekene selger selvtest

https://www.vitusapotek.no/hjelpemidler/selvtester/koronatest/covid-19-antistoff-test-|-vitusapotek/p/878801

Anonymkode: 91539...19d

Ingen av oss selv har heller hatt det. Som vi vet om iallefall. Har testet over en lav sko, men aldri fått to streker. Har flere ganger hatt personer over, som rett etterpå har testet positivt. Overnatting hvor person var smittet osv. Begge i jobber hvor man møter all slags mennesker.. Så, jeg er veldig overrasket. Regner alltid med at NÅ får vi det. Men nei 😅

Anonymkode: dc8e2...9f5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jeg ikke sikker på. Men ser at apotekene selger selvtest

https://www.vitusapotek.no/hjelpemidler/selvtester/koronatest/covid-19-antistoff-test-|-vitusapotek/p/878801

Anonymkode: 91539...19d

Oi, og jeg som trodde det var volvat og full pakke. Artig, skal sjekke bruksanvisning om man kan teste etter vaksine. Takk for tips 👍🏻

Anonymkode: 4a704...078

Annonse

Merkelig det der. Det virker som om enkelte bare IKKE skal få det, uansett hvor mye nærkontakt man er.  Vet om flere familier der de ikke har holdt noe avstand til hverandre i hjemmet når noen har vært smittet. Men der 2 av 4, eller 3 av 4 ikke har fått det. Kan de ha hatt det allerede uten å vite det??

Jeg har heller ikke hatt det enda, hadde vært gøy å få tatt en sånn antistoff-test. Må lese om den jeg også. 😉

Anonymkode: 8a4b2...b86

Har samme opplevelse her. Masse smitte på begge skolene til barna, jeg jobber i barnehage, mye smitte de siste ukene der også, og mannen er på ulike møter i forbindelse med jobb, og møter en del mennesker. Alle rundt oss har hatt det, noen flere ganger i samme husstand, men ikke noe her enda. Kommer vel, men blir vel som andre ting som går, noen slipper unna rett og slett. 
Men må si at vi har gått fra å frykte svar på koronatesten, til egentlig å flire når den bare har vist en strek. For vi har vært nærkontakt så uendelig mange ganger, og innimellom har man jo symptomer, så hvor mange tester vi har tatt har jeg ikke tall på. Blir heldigvis mindre testing nå da.

Anonymkode: a6751...359

• Opprett ny...