Gå til innhold

Utrolig mye banning på tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så mye dårlig språk folk bruker på tv.

Døds-et eller annet, drit-et eller annet og masse banning.

Synes det er rølpete.

Er språket vårt blitt så forringet?🙈

Anonymkode: a14ec...ffe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er dumme, det er det det er. Hvis du ser på de som er intelligente på TV, så banner de svært sjelden, og bruker et greit språk. 

Anonymkode: 5adbc...c1c

Skrevet

Det kommer vel an på hva du ser på TV? Jeg ser bare nyheter og programmer som 113, Redningshundene på vanlig TV, og der er det lite banning. Jeg ser også en del tv-serier og filmer hvor graden av banning varierer stort, men det er jo tilpasset rollene. 

Anonymkode: 8dd96...f33

Skrevet (endret)

Hjernedøde programmer inneholder folk med lite/ dårlig utviklet ordforråd og dermed bannes det.

Endret av KellyTaylor
Skrevet

Er det mye banning? Ok, hva så? 

Anonymkode: d1838...5ad

Skrevet
KellyTaylor skrev (6 minutter siden):

Hjernedøde programmer inneholder folk med lite/ dårlig utviklet ordforråd og dermed bannes det.

Sofa må jo tilhøre den kategorien, men folk banner ikke der. Ler meg skakk av Martine Lunde og typen, og liker også hu charterdama og broren. Lilli Bendris og søsteren er også kjempeherlige. Ingen av de nevnte er vel medlem av intelligensian, men de har integritet og er så ekte og bra personer. Ingen av de banner i programmet som jeg har hørt. 

Anonymkode: 5adbc...c1c

Skrevet

Dersom du ser på reality og Ex on the beach og sånt, så ender du jo med å se søppelprogrammer befolket av søppelmennesker. Klart de har søppelspråk. 

Anonymkode: 9f8dd...bec

Skrevet

Enig, mye banning på tv, samme hva en ser på!

Skrevet

Banning i hytt og pine vitner bare om mangel på intelligens og at personen har dårlig ordforråd. Er bare å kutte det ut først som sist.

Anonymkode: fa43f...6c7

Skrevet

Banning kan vitne om et glimrende ordforråd, det. Men «dødsbra» «dritbra» «sjukt bra» osv er jo ikke i den kategorien. Det er jo bare repetisjoner. 

Svigerfaren min påkaller Tykje, Meisk, Svartmeisk og Gammel-Erik inst inn i rødglødende hælvett når han reparerer bilen. Ordforrådet er upåklagelig, men alt dette er bannskap…

Anonymkode: 9f8dd...bec

Skrevet

Hi her.

Egentlig ser jeg kun nyheter og sport på tv. Det er her jeg reagerer. Ikke de som jobber i kanalene, men de som blir intervjuet. 

Nå skal sant sies at svigermor har vært på besøk og hun fulgte med på farmen kjendis, så dermed ble det noen episoder på meg også. 

Anonymkode: a14ec...ffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...