Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 ..la være å gå inn i flere roller? En ting er at man blir drittlei av de samme overalt. En annen ting er at de faktisk ikke kler alle roller, mildt sagt og tvert om. Eksempler er Niklas Baarli som ikke skjønner at folk ikke har sett hvem han er, før nå. Det er jo fordi han aldri har vist sin litt ambivalente moral og sleipe side som han viser på Farmen. En annen er Kjersti Grini. Jeg ble så flau da den voksne dama liksom ble superaggresiv og ville knuse bønnestolen. Dama er 50 år!!? En annen jeg har blitt flau over er Steinar Sagen. Han rodde såvidt i land rollen i Side om Side, men nå er han liksom samlivsekspert også? Kona hans er forsåvidt søt, men hun er sånn type som lett blir en parodi på seg selv. Det er så pinlig og høre dem snakke om forholdet sitt! Så er det Farmen Rob. Han gikk an på Farmen fordi der kunne det passe med den utagerende væremåten hans. Når han og familien ble med i Sofa, så bare dalte han ned som en stein. Rett til bunns med den tåpelige oppførselen, og for å si det sånn: familien hans kledde heller ikke kamera og mikrofon. Jeg kommer ikke på flere sånn spontant, men det er selvfølgelig flere av dem. Har de ikke skjønt at overeksponering og alle roller bare ikke kler dem? Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Kanskje Admin kan fjerne dette innlegget da det kom ut i to eksemplarer. Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Eller fjerne den andre iom at her er det kommentarer Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 @Admin? Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Kanskje Admin kan fjerne dette innlegget da det kom ut i to eksemplarer. Anonymkode: 1c637...265 Anonymkode: e8dd5...6dc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Skrevet 3. februar 2022 Kjenner jeg er veldig glad jeg ikke vet hvem de fleste av disse er. Folk får servert på tv det de bruker tid på. Vil man ha noe annet, da må man også slutte å se det som blir dårlig, gi tilbakemeldinger, og heller se på det som er mer kvalitet på. Anonymkode: 00939...4e6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #7 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kjenner jeg er veldig glad jeg ikke vet hvem de fleste av disse er. Folk får servert på tv det de bruker tid på. Vil man ha noe annet, da må man også slutte å se det som blir dårlig, gi tilbakemeldinger, og heller se på det som er mer kvalitet på. Anonymkode: 00939...4e6 Nå er det kjendisene som skal bli diskutert, og ikke seerne! Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #8 Skrevet 3. februar 2022 Mens andre synes noe annet. Nå har jeg bare sett side om side av de du nevner, men Grini var ganske aggressiv som håndballspiller altså. Synes Sagen gjør en god rolle i side om side Anonymkode: 1b182...632
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #9 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Mens andre synes noe annet. Nå har jeg bare sett side om side av de du nevner, men Grini var ganske aggressiv som håndballspiller altså. Synes Sagen gjør en god rolle i side om side Anonymkode: 1b182...632 Ja, det er så klart delte meninger om mange. Som håndballspiller er det jo helt greit når det er kamp. Som deltager i et realityprogram er det kjempeflaut som 50-åring å utagere sånn pga et spill. Vi er ikke helt enige ang Sagen. Jeg syns det så vidt gikk bra i rollen. En som kan spille roller er Atle Antonsen. Han er dyktig som både skuespiller og humorist. Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Nå er det kjendisene som skal bli diskutert, og ikke seerne! Anonymkode: 1c637...265 Men selvfølgelig stiller kjendiser som trenger penger opp på slikt. Det er lettjente penger - og du og andre velger å se på det, selv når dere mener det er drittdårlig. Og fordi seerne gir inntrykk av å ville ha slikt, så fortsetter tv-selskapene å lage slike programmer (og ofte velger de ikke største kjendisene, fordi de litt mindre store kjendisene er billigere å lønne), fordi de tjener penger på det. Dette går ikke bare en vei. Anonymkode: 00939...4e6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #11 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Nå er det kjendisene som skal bli diskutert, og ikke seerne! Anonymkode: 1c637...265 Skjer det aldri i en diskusjon at man kan diskutere to ting som henger sammen? Anonymkode: ea378...cd5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #12 Skrevet 3. februar 2022 Heldigvis kan man velge bort ting som irriterer. Det er en ting å irritere seg over lite mangfold, men å gå til slike personangrep som hi gjør slår bare tilbake på henne selv. Folk med god selvtillit trenger ikke snakke slik om andre. Anonymkode: e3a05...8e9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #13 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Men selvfølgelig stiller kjendiser som trenger penger opp på slikt. Det er lettjente penger - og du og andre velger å se på det, selv når dere mener det er drittdårlig. Og fordi seerne gir inntrykk av å ville ha slikt, så fortsetter tv-selskapene å lage slike programmer (og ofte velger de ikke største kjendisene, fordi de litt mindre store kjendisene er billigere å lønne), fordi de tjener penger på det. Dette går ikke bare en vei. Anonymkode: 00939...4e6 Nå bestemmer jo ikke seerne hvem som skal være med i farmen. Vi bestemmer heller ikke hvem som skal delta i Sofa. Det er jo flere personer med der. Nå har det en viss underholdningsverdi å elske og hate også, selvfølgelig. Det er jo helt ok så lenge det ikke utarter seg til hets av en enkelt person. Å irritere seg over og å bli flau over har jo også sine fordeler. For eksempel er terskelen min nå veldig mye høyere for å bli flau over meg selv, siden jeg ser hva 50 år gamle damer får seg til å gjøre. Du skjønner ikke greiene her det er ikke så seriøst. Det med Farmen Rob var av det mer uheldige fordi hele familien ga så dårlig inntrykk. Ikke mye humor med det, men som regel er det. Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #14 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Heldigvis kan man velge bort ting som irriterer. Det er en ting å irritere seg over lite mangfold, men å gå til slike personangrep som hi gjør slår bare tilbake på henne selv. Folk med god selvtillit trenger ikke snakke slik om andre. Anonymkode: e3a05...8e9 Seriøst? Klart vi kan sladre om kjendiser! Men man må unngå hets av enkeltpersoner. Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #15 Skrevet 3. februar 2022 Farmen er blitt"the Nicklas show", regner med at han er bestemt som vinner, det er jo god tv og fremstille sånne folk. Anonymkode: d08c1...1d9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #16 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Farmen er blitt"the Nicklas show", regner med at han er bestemt som vinner, det er jo god tv og fremstille sånne folk. Anonymkode: d08c1...1d9 Ja, og han er til overmål ansatt i TV 2. Her har de gjort ham en gedigen bjørnetjeneste, men nå har han fått jobb som programleder i et annet show. Husker ikke hvilket. Får se om han får rettet opp inntrykket TV 2 klarte å formidle av han i farmen. Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #17 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Seriøst? Klart vi kan sladre om kjendiser! Men man må unngå hets av enkeltpersoner. Anonymkode: 1c637...265 Men det er jo det som skjer i hi? Man hetser alle, inkludert en familie som er på tv for første (?) gang. DET er dårlig stil, det. Anonymkode: e3a05...8e9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #18 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, og han er til overmål ansatt i TV 2. Her har de gjort ham en gedigen bjørnetjeneste, men nå har han fått jobb som programleder i et annet show. Husker ikke hvilket. Får se om han får rettet opp inntrykket TV 2 klarte å formidle av han i farmen. Anonymkode: 1c637...265 Gullruten. Ryktene sier han har fått et annet show og, men vet ikke hvilket. Anonymkode: d08c1...1d9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #19 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men det er jo det som skjer i hi? Man hetser alle, inkludert en familie som er på tv for første (?) gang. DET er dårlig stil, det. Anonymkode: e3a05...8e9 Ærlig talt, nå må du gi deg. Jeg skrev at de ikke kledde kamera og mikrofon, og det får de jaggu tåle. De stiller helt frivillig opp på dette, og selvfølgelig må de tåle så mild kritikk. Du må klare å skille mellom det og hets altså! Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #20 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Gullruten. Ryktene sier han har fått et annet show og, men vet ikke hvilket. Anonymkode: d08c1...1d9 Ja det var det. Så får se hvordan det går. Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #21 Skrevet 3. februar 2022 Kjersti Grini har alltid vært en bestemt dame. I sin aktive spillerkarriere var hun ofte forsidestoff i avisene for en eller annen konflikt hun var i - så det er bare sånn hun er 😉 - bra dame synes jeg da Anonymkode: b7d23...3c7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #22 Skrevet 3. februar 2022 Det handler vel om at kjendiser vil vise at de har flere sider, kanskje er de ensporet fremstilt tidligere og håper ved slike deltagelser å få vise at de er mer enn det folk har sett. For mange er det positivt, jeg liker Farmen kjendis og 71 grader nord kjendis jeg, men for andre har det blitt verre. Noe har nok klipping skylden for, vi ser tross alt bare en brøkdel av det som skjer, men mange fremstår som verre enn tidligere på alle områder. De skulle nok latt være Men intensjonen deres var nok å bli fremstilt bra da... Anonymkode: 0abcb...e00
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #23 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Kjersti Grini har alltid vært en bestemt dame. I sin aktive spillerkarriere var hun ofte forsidestoff i avisene for en eller annen konflikt hun var i - så det er bare sånn hun er 😉 - bra dame synes jeg da Anonymkode: b7d23...3c7 Det er ingenting i veien for å være bestemt. Jeg visste ikke om at hun har vært i flere konflikter tidligere. Jeg syns bare at det er så flaut at hun sto og utagerte og lurte på om hun kunne knuse bønnestolen. Jeg har ikke sansen for henne, men det var det med det utbruddet og ønsket om å ødelegge ting jeg reagerte på. Hun kan jo være bestemor, så syns ikke at det hører noe sted hjemme. Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #24 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det handler vel om at kjendiser vil vise at de har flere sider, kanskje er de ensporet fremstilt tidligere og håper ved slike deltagelser å få vise at de er mer enn det folk har sett. For mange er det positivt, jeg liker Farmen kjendis og 71 grader nord kjendis jeg, men for andre har det blitt verre. Noe har nok klipping skylden for, vi ser tross alt bare en brøkdel av det som skjer, men mange fremstår som verre enn tidligere på alle områder. De skulle nok latt være Men intensjonen deres var nok å bli fremstilt bra da... Anonymkode: 0abcb...e00 Jo, men mange av dem har EN jobb liksom. Dorthe Skappel har vært dritdyktig i jobben som programleder, og veldig flink til å intervjue folk i det formatet. Som privatperson er hun så utrolig sutrete, og jeg syns også at både hun og Kjersti Grini er ufyselige i omtalen av Adam, som faktisk er god og snill, men bare veldig teit noen ganger. Jeg skjønner at de vil vise flere sider, men det er litt som å be en rørlegger om å være advokat en uke, eller omvendt. De har ofte ikke flere strenger å spille på dessverre. Anonymkode: 1c637...265
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #25 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Jo, men mange av dem har EN jobb liksom. Dorthe Skappel har vært dritdyktig i jobben som programleder, og veldig flink til å intervjue folk i det formatet. Som privatperson er hun så utrolig sutrete, og jeg syns også at både hun og Kjersti Grini er ufyselige i omtalen av Adam, som faktisk er god og snill, men bare veldig teit noen ganger. Jeg skjønner at de vil vise flere sider, men det er litt som å be en rørlegger om å være advokat en uke, eller omvendt. De har ofte ikke flere strenger å spille på dessverre. Anonymkode: 1c637...265 Og det regner du med at alle kjendiser hår rundt og har selvinnsikt til å se? De er helt vanlige mennesker altså... Dorthe Skappel f.eks, hun har blitt spurt om å være med mange ganger. Igjen tar tv2 kontakt og prøver iherdig å selge inn hvor gøy dette skal bli, da skal hun svare at nei dessverre, jeg er litt survete på hjemmebane så det passer ikke at jeg er med. Folk tenker ikke sånn når tv2 ringer og spør veit. Anonymkode: 0abcb...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå