Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 For eksempel i en bursdag eller et bryllup der gjestene reiser langt og bor på hotell fordi selskapet holdes i utlandet eller på et hotell på en øy langt ute for allfarvei osv. I invitasjonen står det at det er gave nok at gjestene kommer, fordi alle legget ut for reise, overnatting og mat på dagene før og etter den store dagen selv. Pleier folk likevel å ha med en liten gave? La oss si det er en god venninne eller kusinen din eller noen du føler deg knyttet til. Skal man da ta vertinnen/jubilanten på ordet, eller ender man da som den kjipe fordi alle de andre har tatt med en gave likevbel? Anonymkode: 648b8...78a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Jeg hadde tatt med gave. Men kanskje noe mindre enn jeg ellers ville gjort Anonymkode: 78843...490
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Jeg syns det er toppen av selvgodhet å be gjester når en gifter seg i utlandet. Det blir mange tusen i reise og opphold, og jeg hadde ihvertfall ikke tatt med noen gave! Anonymkode: aff1b...095
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Vi feiret rund dag med stort selskap. Vi ønsket ikke gaver og mente det. Anonymkode: 884f0...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå