Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nå gidder jeg ikke mer. Alle går med det, men fra i morgen dropper jeg det. Det får være nok nå. Flere som henger seg på?

Anonymkode: dceb7...d58

Nei. Det henger jeg meg ikke på. Er jeg i en situasjon hvor jeg ikke kan holde meteren så kommer jeg til å bruke munnbindet så lenge vi har meteren.

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (10 timer siden):

Nei. Det henger jeg meg ikke på. Er jeg i en situasjon hvor jeg ikke kan holde meteren så kommer jeg til å bruke munnbindet så lenge vi har meteren.

Så da bruker du ikke munnbindet hele tiden? Kun hvis tette situasjoner oppstår? Det ser nemlig så dumt ut med alle som bruker munnbind bare de nærmer seg en butikk. De fleste klarer jo å holde meteren der uansett. Jeg bruker ikke munnbind, men klarer fint å overholde meteren konsekvent, selv om jeg handler hver dag og bor i oslo.  

Anonymkode: cbc75...8df

Annonse

Jeg har 3 barn på forskjellige trinn på skolen.
Husker ikke sist det var en uke hvor ingen av dem måtte testes siden de var nærkontakt da en i klassen var smittet.
Før eller siden vil vi få smitte i hus.
Jeg er ikke redd for oss, men jeg vet ikke om noen av de jeg møter i butikken og lignende steder er i risikosonen.

Så lenge minst et barna mine blir utsatt for smitte hver uke kommer jeg fortsatt til å bruke munnbind.

Husk, munnbindet er ikke bare for å beskytte deg selv, men også for å beskytte andre i tilfelle du er smittet uten å vite om det

Anonymkode: 89e32...639

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har 3 barn på forskjellige trinn på skolen.
Husker ikke sist det var en uke hvor ingen av dem måtte testes siden de var nærkontakt da en i klassen var smittet.
Før eller siden vil vi få smitte i hus.
Jeg er ikke redd for oss, men jeg vet ikke om noen av de jeg møter i butikken og lignende steder er i risikosonen.

Så lenge minst et barna mine blir utsatt for smitte hver uke kommer jeg fortsatt til å bruke munnbind.

Husk, munnbindet er ikke bare for å beskytte deg selv, men også for å beskytte andre i tilfelle du er smittet uten å vite om det

Men alle er jo beskyttet nå! Med mange doser! Hvor lenge skal vi holde på sånn? 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg velger å bruke munnbind, hvorfor plager det deg så lenge jeg ikke kritisere deg for å ikke gjøre det?

Jeg forklarte hvorfor jeg fortsatt kommer til å bruke munnbind litt til, sa aldri noe galt om dem som velger å droppe det.

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Nå gidder jeg ikke mer. Alle går med det, men fra i morgen dropper jeg det. Det får være nok nå. Flere som henger seg på?

Hvorfor er det så viktig for deg at andre skal henge seg på?

Anonymkode: 8ceda...e90

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Føler du deg veldig tøff og selvstendig nå?

Anonymkode: daa99...575

Anonym bruker skrev (På 1.2.2022 den 22.52):

Jeg vil ha det for evig jeg, sammen med metern! Hater folk oppi meg uansett og har vært utrolig befriende under koronaen!

Anonymkode: c3de6...250

Jeg beholder gjerne meteren på butikken og mulighet til å sprite hender, men kan vel finne rundt 3 milliarder gode grunner til å ikke fortsette med munnbind. 

Anonymkode: 377bb...b15

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da hadde du sultet ihjel her jeg bor hvertfall. Her står det stort skilt ved alle matvarebutikkene om at det er påbud med munnbind,hvis du skal inn i butikken.

Anonymkode: 648b6...424

Det gjør det her også. Jeg bruker ikke munnbind. De har ikke noe de skulle ha sagt så lenge man overholder meteren. 

Anonymkode: cbc75...8df

Anonym bruker skrev (På 2.2.2022 den 12.19):

Ikke beskyttet mot smitte ihvertfall. Og alle er ikke med på den karusellen med de dosene,  er ikke engstelig for covid uansett.

Anonymkode: 277fc...d2c

• Opprett ny...