Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Og når han blir sint kaster han fjernkontroll til Playstation eller iPad i bordet eller golvet. iPad fikk han til jul, er til og med beskyttelsesskjerm på men er allerede knust. Kan brukes, men har knust strek over det hele. Konsekvens blir at iPad beslaglegges til han har vist at han er forsiktig med tinga sine og Playstation spilleforbud i ei veke. Hva kan vi gjøre? Anonymkode: ad461...012
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Han må få hjelp til hvordan han skal uttrykke sinne sitt. Å være så sint at det går ut over mennesker eller ting psykisk er ikke normalt og da trenges det kvalifisert hjelp til. Anonymkode: 14e57...233
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Da min begynte å sl kontrollen i sofaen (har aldri ødelagt noe) som 6-åring, ga jeg klar beskjed at skulle han behandle tingene dine sånn, var han ikke gammel nok til å ha det. Jeg hadde tatt bort lenger enn én uke, og forhørt meg med skolen hvordan han håndterer sinnet sitt der. Hadde også tatt en tlf til familieteamet for veiledning. Jeg har veldig god erfaring med familieteamet. Anonymkode: 173d4...525
Lille krøll Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Gi han en måte det er lov å bli sint på. Kan han slå på en pute isteden? etter man er ferdig med å være sint så må man snakke om hvorfor man ble sint, hvordan det føltes ect. men det å få lov å være sint er viktig. Man må bare lære seg hvordan det er lov å uttrykke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå