Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Jeg er forholdsvis ny hos min psykiater. Hun noterer jevnt og trutt hele tiden. Anonymkode: a1e6b...e74
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Noterer ingenting. Men så har vi kjent hverandre i over ti år nå, så det er gjerne ikke så mye å notere lenger. Mener å huske at hun noterte noe de første gangene jeg så henne, men hun har ikke notert på veldig lenge hvert fall. Anonymkode: d2a67...3c5
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Var på en kartleggigssamtale hvor det ble notert mye. Fikk tildelt psykolog jeg var hos første gang forrige time. Da noterte hun litt. Idag noterte hun ingenting som jeg fikk med meg. det betyr jo ingenting hva de noterer. Noen er gode på å huske, andre ikke. Anonymkode: 9f28d...e9d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Min noterte litt de første gangene, etter det har jeg sjelden sett at hun har notert. Anonymkode: a995b...bf4
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Hun noterer litt, særlig nye ting som kommer opp eller viktige setninger jeg sier som antagelig bør jobbes mer med senere. du kan jo sjekke helsenorge appen under journalen din, går du til dps så blir jo ting lagret der. Anonymkode: 00212...e24
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #6 Skrevet 1. februar 2022 Min psykolog noterte ingenting, men da jeg ba om utskrift av journal har hun fått med seg "alt" og hadde nesten bedre oversikt over livet mitt enn jeg selv hadde 😂 Anonymkode: f5899...d18
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 Noterer ikke i timene, men hun noterer etterpå. Jeg kan når som helst få se protokollen hennes. Anonymkode: 3ce98...a8e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hun noterer litt, særlig nye ting som kommer opp eller viktige setninger jeg sier som antagelig bør jobbes mer med senere. du kan jo sjekke helsenorge appen under journalen din, går du til dps så blir jo ting lagret der. Anonymkode: 00212...e24 Jeg visste ikke at man kunne se hva de skriver, og har nå gått inn og sett der. What?? Altså, jeg kjenner meg jo knapt igjen i det som står der? Virker jo som hun totalt har misoppfattet det jeg sier. Hun har til og med vurdert om jeg hadde spiseforstyrrelse eller alvorlig personlighetsforstyrrelse. Jeg hatet å gå til henne, og skjønner vel nå hvorfor. Hun har jo ikke sett meg i det hele tatt? Og så utrolig nye feil der. Men det er nå arkivert på meg da... ikke bra. Fler med samme erfaring? Anonymkode: 6ca74...9e8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Jeg har gått til psykolog en gang. Hun noterte bare ned en ting, "splitter pine gal". Anonymkode: 057d0...d15
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #10 Skrevet 2. februar 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Jeg visste ikke at man kunne se hva de skriver, og har nå gått inn og sett der. What?? Altså, jeg kjenner meg jo knapt igjen i det som står der? Virker jo som hun totalt har misoppfattet det jeg sier. Hun har til og med vurdert om jeg hadde spiseforstyrrelse eller alvorlig personlighetsforstyrrelse. Jeg hatet å gå til henne, og skjønner vel nå hvorfor. Hun har jo ikke sett meg i det hele tatt? Og så utrolig nye feil der. Men det er nå arkivert på meg da... ikke bra. Fler med samme erfaring? Anonymkode: 6ca74...9e8 Jeg gir beskjed på neste time dersom noe av det de har notert er feil! Som regel stemmer det godt og småting henger jeg meg ikke opp i. Men viss noe er skikkelig misforstått så gir jeg beskjed. Anonymkode: 00212...e24
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Jeg gir beskjed på neste time dersom noe av det de har notert er feil! Som regel stemmer det godt og småting henger jeg meg ikke opp i. Men viss noe er skikkelig misforstått så gir jeg beskjed. Anonymkode: 00212...e24 Jeg har jo ikke visst om dette jeg da, og behandlingen er nå avsluttet. Og begynner jeg å ta det opp nå kommer hun jo bare til å mene jeg er enda vanskeligere vil jeg tro. Er det vanlig at folk sjekker slikt etter hver time? Anonymkode: 6ca74...9e8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #12 Skrevet 2. februar 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): du kan jo sjekke helsenorge appen under journalen din, går du til dps så blir jo ting lagret der. Hva som ligger der kommer an på hvilken helseregion man tilhører. Jeg har ingen journal der. Anonymkode: 9a603...798
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå