Gå til innhold

Er det totalt uakseptabelt å hente sønnen på trening?

Anbefalte innlegg

Vi har korona hele gjengen. Eldste sønn er nå ute av isolasjon. Han trener etter skoletid, og er avhengig av skyss hjem. Er det helt krise å hente han på trening i to dager til mannen er ferdig med isolasjon? 

Anonymkode: c6c5d...fdd

Fortsetter under...

Jeg kjørte sønnen på skolen i dag. Han føler seg fortsatt ganske slapp etter korona forrige uke, men ingen symptomer utover det. Jeg har korona nå, så alternativet ville vært å være hjemme gjennom først sin egen, så min isolasjon. Finnes ikke dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 88f11...466

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Litt på sidelinjen, men hva om du var uheldig å kræsjet bilen på turen?

Anonymkode: ee4b1...8a8

Og hva hvis hun var uheldig og datt om hjemme?

Anonymkode: e0868...94e

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Åh gud, kjører da min egen bil om jeg er i isolasjon....går tur med hunden gjør jeg og. Men ikke hvor det er folk. Lov å tenke selv. 

Anonymkode: 18ac6...e8e

Uansett hva du måtte mene så er det ikke lov uansett, utenom å lufte hunden.

Anonymkode: 4ccbf...4fe

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Litt på sidelinjen, men hva om du var uheldig å kræsjet bilen på turen?

Anonymkode: ee4b1...8a8

Forferdelig! Tenk om en stakkar hadde blitt smittet fordi dere måtte skrive skademelding. Smitten er i omtrent annenhvert hus nå, på alle skoler, bhg og arbeidsplasser. På butikken, apoteket, i svømmehallen. Slapp av for guds skyld!

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Åh gud, kjører da min egen bil om jeg er i isolasjon....går tur med hunden gjør jeg og. Men ikke hvor det er folk. Lov å tenke selv. 

Egentlig er det ikke lov å "tenke selv" når det gjelder regler for karantene og isolasjon, men nå gar det sklidd så mye ut at jeg tviler på om du blir straffet.

Anonymkode: 1b839...181

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Egentlig er det ikke lov å "tenke selv" når det gjelder regler for karantene og isolasjon, men nå gar det sklidd så mye ut at jeg tviler på om du blir straffet.

De må jo skjønne at disse reglene deres ikke går lenger som det er så mye smitte i samfunnet: Koronautbrudd i Lødingen: 25 prosent av de ansatte i kommunen er smittet eller i karantene – NRK Nordland

Jeg måtte på kontroll på føden i går kveld, skal jeg da ikke gå på kontroll fordi jeg har corona? Kan jeg da ikke kjøre min egen bil? Tenke selv!!!! Er virkelig mennesker så regelryttere at de ikke evner å bruke sunn fornuft? Omnikron er en fuckings forkjølelse for 95% av befolkningen.....

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg måtte på kontroll på føden i går kveld, skal jeg da ikke gå på kontroll fordi jeg har corona? Kan jeg da ikke kjøre min egen bil? Tenke selv!!!! Er virkelig mennesker så regelryttere at de ikke evner å bruke sunn fornuft? Omnikron er en fuckings forkjølelse for 95% av befolkningen.....

Nei, og hvis du er så uheldig og føder med korona, blir du bedt om å pisse og drite i en potte: Koronakaos på fødeavdeling - fikk ikke bruke toalettet (tv2.no) Utrolig respektfullt og fint! NOT.

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jo det er det  hvis folk slutter å tenke selv, å vise sunn fornuft. Så har vi som samfunn et problem. Jeg ville aldri gått på shopping, besøkt folk eller brutt regler som kunne utsette andre for smitte fordi jeg ikke bryr meg. Men å kjøre mitt barn til trening eller skol er nødvendig, og sjansen for å utsette andre for smitte er jo ikke tilstede, derav tenke selv!!!

• Opprett ny...