Gjest NotNaomi Skrevet 3. februar 2022 #126 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): 300 løgner i døgnet? Jeg tror ikke jeg kommer med 300 uttalelser i døgnet engang. I forskning.no står det en til to, og det kan jeg mer tro på når det gjelder å være unøyaktig når man snakker. Bevisste løgner for å slippe unna noe eller for å fremstå i et bedre lys er jo noe helt annet enn å si at man la seg kl 23.00, og ikke 23.09 som er ‘sannheten’. Jeg holder på at jeg ikke husker sist jeg løy for å fremstå bedre eller slippe unna ting. Men jeg regner ikke med at dere evner å se de nyansene. Anonymkode: fde72...639 Så nå vil du klassifisere løgner som fra uskyldige til de bevisste? Det er jo det jeg skrev, at du sikkert lyver helt ubevisst. Dessuten viser ikke det å be andre lyve om særlig god moral heller. Du slår inn mange åpne dører her.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #127 Skrevet 3. februar 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Så nå vil du klassifisere løgner som fra uskyldige til de bevisste? Det er jo det jeg skrev, at du sikkert lyver helt ubevisst. Dessuten viser ikke det å be andre lyve om særlig god moral heller. Du slår inn mange åpne dører her. Sover du aldri? Selvsagt skiller jeg på de bevisste og de som faktisk ikke er løgner, men unøyaktighet og slurv. Men jeg ser at du ikke er så god på nyanser, så lyv til venninnen din du. Jeg begynner å bli ganske sikkert på at det er hun som tjener på dette. Anonymkode: fde72...639
Gjest NotNaomi Skrevet 3. februar 2022 #128 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Sover du aldri? Selvsagt skiller jeg på de bevisste og de som faktisk ikke er løgner, men unøyaktighet og slurv. Men jeg ser at du ikke er så god på nyanser, så lyv til venninnen din du. Jeg begynner å bli ganske sikkert på at det er hun som tjener på dette. Anonymkode: fde72...639 At hva? Jo jeg har sovet fra kl.20 i går kveld til 05.i dag hvorfor tror du at alle som er våkne nå, har vært våkne hele natten? jeg er ikke så god på nyanser nei. Hehehe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #129 Skrevet 3. februar 2022 NotNaomi skrev (2 timer siden): Ja men sannheten er at jeg normalt sier at hun er flink til å spise sunt og riktig. For noen år siden så spiste hun gladelig fra mcDonalds og bestilte masse pizza og usunn mat. Så gikk hun over til å bli vegetarianer og hun er veldig påpasselig med å få i seg riktig mat. Eller fór om en vil kalle det for det. Det er bare at hun ikke klarer å forstå hva som smaker godt sammen. Jeg stoler ikke helt på at hun vet hva hun sanker utendørs heller. Hun er litt for å bruke psykedeliske ting, så plutselig er det en halv kilo fleinsopp i maten. Hun har faktisk lurt ei venninne med å ha hasj i kakaoen. Jeg vet ikke helt hvordan de gjør det, men tror hun hadde litt smeltet smør oppi hvor det var blandet inn. Hun sa at hun gjorde det fordi venninnen skulle overnatte og at hun var så kjedelig å være så mange timer med. Så enten sovnet hun eller ble morsommere, det var grunnen hun ga jeg sa at sånt må hun virkelig ikke gjøre, men da bare lo hun og sa at det ikke var det minste farlig! Akkurat som det var poenget. Akkuratt det med hasj er helt uakseptabelt. Det viser litt hva slags syn hun har på andre, at hun føler hun kan bestemme hvordan andre skal være. Synes hun at noen er kjedelig å være sammen med i flere timer så lar man være å avtale noe slikt. Vet ikke om jeg hadde stolt på en slik veninne, så forstår godt at du ikke har lyst på maten hennes. Ellers ser jeg fortsatt ikke problemet i å si slik det er. Det at du roser henne for å spise sunt, betyr ikke at du må selv spise det. Og så kan man spise sunt man også, men like helt andre ting. Smak og behag heter det vel. Og det hadde jeg glatt forklart henne. Jeg liker øl f.eks. Men fikk smakt på et i går og syntes det var helt pyton. Liker jeg fortsatt øl? Ja, såklart. Liker jeg alle slags øl? Absolutt ikke. Hva er prolemet med å forklare det? Skal hun mase? Ja, bare avbryt og si at det ikke er noe å diskutere om. Ferdig snakket. Meldingene kan du bare scrolle igjennom. Anonymkode: 21e4f...ac8
Gjest NotNaomi Skrevet 3. februar 2022 #130 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Akkuratt det med hasj er helt uakseptabelt. Det viser litt hva slags syn hun har på andre, at hun føler hun kan bestemme hvordan andre skal være. Synes hun at noen er kjedelig å være sammen med i flere timer så lar man være å avtale noe slikt. Vet ikke om jeg hadde stolt på en slik veninne, så forstår godt at du ikke har lyst på maten hennes. Ellers ser jeg fortsatt ikke problemet i å si slik det er. Det at du roser henne for å spise sunt, betyr ikke at du må selv spise det. Og så kan man spise sunt man også, men like helt andre ting. Smak og behag heter det vel. Og det hadde jeg glatt forklart henne. Jeg liker øl f.eks. Men fikk smakt på et i går og syntes det var helt pyton. Liker jeg fortsatt øl? Ja, såklart. Liker jeg alle slags øl? Absolutt ikke. Hva er prolemet med å forklare det? Skal hun mase? Ja, bare avbryt og si at det ikke er noe å diskutere om. Ferdig snakket. Meldingene kan du bare scrolle igjennom. Anonymkode: 21e4f...ac8 Det er mye lettere å komme med denne løgnen. En gang så jeg hva jeg mente om et av hennes idealer. Det var ikke så fordelaktig, og det var en grunn til at vi diskuterte henne. Det er nå over ett år siden. Hun fletter fremdeles denne personen inn i samtaler for å fortelle noe kult, interessant eller morsomt hun har sagt eller gjort. Hun nevner henne på samme måte i veldig mange meld. Det blir helt sinnsykt anmassende! Jeg kan jo ikke si "kan du slutte å nevne *navn* hele tiden?" Da virker jeg jo utrolig barnslig. Så jeg orker ikke det samme med maten! Nei det var veldig uakseptabelt med å lure i vedkommende hasj. Jeg hadde ikke blitt sjokkert om hun prøvde seg med fleinsopp. Den beste grunnen til at hun lar være er vel at hun har lite av det for øyeblikket, eller at det er for eksklusivt å "sløse" bort. Det tror jeg faktisk.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2022 #131 Skrevet 3. februar 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Det er mye lettere å komme med denne løgnen. En gang så jeg hva jeg mente om et av hennes idealer. Det var ikke så fordelaktig, og det var en grunn til at vi diskuterte henne. Det er nå over ett år siden. Hun fletter fremdeles denne personen inn i samtaler for å fortelle noe kult, interessant eller morsomt hun har sagt eller gjort. Hun nevner henne på samme måte i veldig mange meld. Det blir helt sinnsykt anmassende! Jeg kan jo ikke si "kan du slutte å nevne *navn* hele tiden?" Da virker jeg jo utrolig barnslig. Så jeg orker ikke det samme med maten! Nei det var veldig uakseptabelt med å lure i vedkommende hasj. Jeg hadde ikke blitt sjokkert om hun prøvde seg med fleinsopp. Den beste grunnen til at hun lar være er vel at hun har lite av det for øyeblikket, eller at det er for eksklusivt å "sløse" bort. Det tror jeg faktisk. Nå må du ikke glemme at hvis du fortsetter å være veninne med henne så blir du nødt til å komme med løgner hver eneste gang. Er det dèt du vil? Si rett som det er. Bare å rive av plasteret. Kanskje det er akkuratt det som får henne til å føle seg som bedrevitere. At ingen står henne imot. Kanskje det er flere i veninnegjengen som sitter med samme tanker og ikke tør å si i fra. Anonymkode: 21e4f...ac8
Gjest NotNaomi Skrevet 3. februar 2022 #132 Skrevet 3. februar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nå må du ikke glemme at hvis du fortsetter å være veninne med henne så blir du nødt til å komme med løgner hver eneste gang. Er det dèt du vil? Si rett som det er. Bare å rive av plasteret. Kanskje det er akkuratt det som får henne til å føle seg som bedrevitere. At ingen står henne imot. Kanskje det er flere i veninnegjengen som sitter med samme tanker og ikke tør å si i fra. Anonymkode: 21e4f...ac8 Jeg vil ikke måtte finne på løgner hver gang nei. Det er derfor katteallergi er så glimrende, for det gjelder konstant. Nå møtes vi mest hos meg uansett pga at hun røyker weed inne, og den lukta er helt grusom. Det blir mye mer røyk også, så dusqusting i mitt syn. Akkurat det tolererer hun da, men kanskje mest fordi hun får røyke det i hagen min som ligger usjenert til. Jeg bryr meg heller ikke om at voksne folk røyker og bruker ulike ting, bare jeg slipper selv. Det er som sagt venninner hun har mistet, og det er fordi de har kritisert ting ved henne. Jeg vet nok at vi er flere som bare ikke orker, og det er greit å gi henne komplimenter og støtte henne også. Da skinner hun, og hun er nå en gang veldig søt og smart og morsom også, når hun blir strøket mest medhårs da
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #133 Skrevet 4. februar 2022 NotNaomi skrev (På 3.2.2022 den 9.27): Jeg vil ikke måtte finne på løgner hver gang nei. Det er derfor katteallergi er så glimrende, for det gjelder konstant. Nå møtes vi mest hos meg uansett pga at hun røyker weed inne, og den lukta er helt grusom. Det blir mye mer røyk også, så dusqusting i mitt syn. Akkurat det tolererer hun da, men kanskje mest fordi hun får røyke det i hagen min som ligger usjenert til. Jeg bryr meg heller ikke om at voksne folk røyker og bruker ulike ting, bare jeg slipper selv. Det er som sagt venninner hun har mistet, og det er fordi de har kritisert ting ved henne. Jeg vet nok at vi er flere som bare ikke orker, og det er greit å gi henne komplimenter og støtte henne også. Da skinner hun, og hun er nå en gang veldig søt og smart og morsom også, når hun blir strøket mest medhårs da Jøss. Hun er jo en klassisk psycho! Altså, å lure drugs inn i andres mat - det er utilgivelig OG kriminelt! Anonymkode: aef0f...544
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2022 #134 Skrevet 4. februar 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Jøss. Hun er jo en klassisk psycho! Altså, å lure drugs inn i andres mat - det er utilgivelig OG kriminelt! Anonymkode: aef0f...544 Ja litt psycho var hun der. Ingen kan være så snill, men så får hun litt nykker iblant. Anonymkode: 74559...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå