Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Nyter å være aleine. Og skulle det dukke opp sosiale aktiviteter tar jeg meg no i å ikke legge de for tett. Må ha litt hvile, dvs alenetid mellom slagene. Alle ser på meg som sosial. Anonymkode: a1c59...a82
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Jeg var introvert fra før, men nå er jeg enda verre. Orker nesten ikke butikken en gang, for det er folk der. Bruker fortsatt «redd for smitte» i sosiale sammenhenger Anonymkode: 756f7...7a0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Ja, har vært nydelig disse to årene. Mye hjemmekontor og alenetid. Vil savne hjemmekontor veldig. Anonymkode: 7f147...2de
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Jeg har ikke blitt introvert, men jeg fikk mer positiv innstilling nå som det har vært frarådet eller forbudt å treffe mange, samles osv. Jeg har vært grusomt mobbet i barndommen og utstengt fra alt av fellesskap. Jeg har derfor ikke lært meg de viktige sosiale kodene, og fremstår som sosialt klønete. Jeg har derfor vanligvis ingen å være sammen med bortsett fra familien, og det er sårt å se bilder og innlegg på Facebook om alle sammenkomster og kos med venner. Nå har mange andre vært i samme situasjon som jeg alltid er i, og da føler man seg ikke som et utskudd. Det ser ut som de fleste mistrives med sånt opplegg, så kanskje vil de forstå hvordan jeg har det. Vi får håpe på det. Anonymkode: 666cd...cee
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Delvis. Jeg har ett fullverdig hjemmekontor med hev og senk pult, tre skjermer og god kontorstol. Har god plass og jeg koser meg på hjemmekontor. Mye mer effektiv på enkelte områder. Jeg savner det sosiale da. Vi har valgfritt hjemmekontor to dager i uken (hjemme nå da) og det kommer jeg til å benytte. Jeg trodde ikke jeg skulle trives så godt med hjemmekontor. Nå har jeg en times lunsj der jeg trener. Reisetiden jeg sparer har gitt flere muligheter. Anonymkode: 9b4a6...c1f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #6 Skrevet 1. februar 2022 Ja. Det er kun konserter som gjør at jeg drømmer om åpning. Og det faktum at jeg skjønner at pandemien ikke har vært bra for meg. Har hatt det helt topp under pandemien - merker skadene det har gjort først nå når det åpner opp igjen. Anonymkode: 0e128...c59
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #7 Skrevet 1. februar 2022 Er introvert fra før, så jeg har ikke merket stort. Er ufør, så livet under pandemien er som det var før. Sitter hjemme alene, går en tur en gang i blant, og er ikke sosial. Elsket regel om avstand, blokkerte seter, og ingen klemming. Anonymkode: a626c...953
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Var super-ekstrovert og er det egentlig fortsatt, så jeg nyter å møte mennesker like mye som jeg gjorde. Men jeg er blitt treigere til å ta kontakt og planlegge treff, og dørstokkmila er blitt ti mil... Anonymkode: 4b4ce...474
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Det ser ut som de fleste mistrives med sånt opplegg, så kanskje vil de forstå hvordan jeg har det. Vi får håpe på det. Anonymkode: 666cd...cee Hva er det de fleste mistrives med? Og hva vil skje hvis andre etter hvert forstår deg? Anonymkode: 4b4ce...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå