Gå til innhold

Da blir hjemmekontor opphevet - noen som har tips til fine kontorbukser?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvor står det? Herregud så deilig! Hvilke bukser er du forresten ute etter? Dressbukser?

Anonymkode: 41a6d...7d4

Førsteoppslag på VG! Dressbukser og andre type "formelle" bukser.. Hva bruker du?

Anonymkode: ca6e5...b94

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Førsteoppslag på VG! Dressbukser og andre type "formelle" bukser.. Hva bruker du?

I følge kilder blir der muligens.. 

Tror ikke vi skal ta gledene på forskudd her, de lager et oppslag for å få klikk, men det er bare kanskje, muligens og ligger an til osv i artikkelen. 

Anonymkode: 6f9a0...f89

I følge kilder blir der muligens.. 

Tror ikke vi skal ta gledene på forskudd her, de lager et oppslag for å få klikk, men det er bare kanskje, muligens og ligger an til osv i artikkelen. 

Jeg oppfattet det også på denne måten - muligens, og tilpasset forskjellige steder. Så det kan hende at oppfordring til å ha hjemmekontor ikke fjernes, bare påbud. Og man har nok hysteriske ledere rundt omkring som kommer til å fortsette å stappe de ansatte på hjemmekontorene, blant annet for å spare på strømutgifter og sånt. 

Annonse

Hvor har du gjort klærne du hadde før hjemmekontro da?

Anonymkode: c52c6...a57

Trodde alle hadde lagt på seg under korona jeg 🙂

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Trodde alle hadde lagt på seg under korona jeg 🙂

Noen har nok gjort det med mye stillesitting i sofakroken og på hjemmekontor, men håper de fleste har vært aktive til tross for latmannsliv🥴

Anonymkode: c52c6...a57

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg oppfattet det også på denne måten - muligens, og tilpasset forskjellige steder. Så det kan hende at oppfordring til å ha hjemmekontor ikke fjernes, bare påbud. Og man har nok hysteriske ledere rundt omkring som kommer til å fortsette å stappe de ansatte på hjemmekontorene, blant annet for å spare på strømutgifter og sånt. 

Du får begynne å kreve dekning av egne økte strømutgifter, så kanskje det skjer noe 😄

• Opprett ny...