Anonym bruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Gubben skulle ta den bilen på jobb i dag, får ikke åpnet, lyser bare en rød prikk på nøkkelknipet når man trykker. Prøvde med min nøkkel to ganger senere på dagen, lyser samme røde prikk. Var ute å kjørte i går, ingen problemer da. Han vasket bilen på lørdag med høytrykkspyler, gjort det før og uten noe problem. Gikk fra 2 pluss grader i går til minus 10 i dag tidlig. Kan det ha noe å si? Det har skjedd før og, men ikke opplevd at nøkkel ikke har fungert. Ikke lenge siden vi byttet batteri på nøklene og har nettopp vedlikeholdsladet batteriet. Noen som vet? Anonymkode: 9e7fa...ff4
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Gubben skulle ta den bilen på jobb i dag, får ikke åpnet, lyser bare en rød prikk på nøkkelknipet når man trykker. Prøvde med min nøkkel to ganger senere på dagen, lyser samme røde prikk. Var ute å kjørte i går, ingen problemer da. Han vasket bilen på lørdag med høytrykkspyler, gjort det før og uten noe problem. Gikk fra 2 pluss grader i går til minus 10 i dag tidlig. Kan det ha noe å si? Det har skjedd før og, men ikke opplevd at nøkkel ikke har fungert. Ikke lenge siden vi byttet batteri på nøklene og har nettopp vedlikeholdsladet batteriet. Noen som vet? Anonymkode: 9e7fa...ff4 Lås opp bilen med selve nøkkelen da? Anonymkode: 413f4...d2e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Tom for batteri? Anonymkode: 996e0...109
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Tom for batteri? Anonymkode: 996e0...109 Eller at det ikke sitter ordentlig på plass? Anonymkode: 996e0...109
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Lås opp bilen med selve nøkkelen da? Anonymkode: 413f4...d2e Joda, men lurer på hvorfor den plutselig slutter å funke på begge nøklene. Kjørte bilen i går, ingen varsellampe som lyste om tomt batteri. Bilen har og stått til lading i natt. Ikke lenge siden vi vedlikeholdsladet det 12 volts batteriet eller hva det heter. Hatt bilen i snart 3 år, ikke opplevd det før. Er en 2018 modell. Hi Anonymkode: 9e7fa...ff4
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 Er nøklene kalde? Siden det er batteri i dem så trives ikke nøkler i kulde. Flere ganger jeg har måttet putte mine elbil nøkler i bh’n for å få varme i dem igjen så bilen gjenkjenner nøklene 😂😂 Anonymkode: a37a4...4ba
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 Tomt 12v batteri. Klassisk Soulproblem. Lad opp 12v, så skal du se at det ordner seg. Anonymkode: 73c69...060
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå