Gå til innhold

Noen som har kia soul og opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben skulle ta den bilen på jobb i dag, får ikke åpnet, lyser bare en rød prikk på nøkkelknipet når man trykker. Prøvde med min nøkkel to ganger senere på dagen, lyser samme røde prikk. Var ute å kjørte i går, ingen problemer da. Han vasket bilen på lørdag med høytrykkspyler, gjort det før og uten noe problem. Gikk fra 2 pluss grader i går til minus 10 i dag tidlig. Kan det ha noe å si? Det har skjedd før og, men ikke opplevd at nøkkel ikke har fungert. Ikke lenge siden vi byttet batteri på nøklene og har nettopp vedlikeholdsladet batteriet.

Noen som vet?

Anonymkode: 9e7fa...ff4

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Gubben skulle ta den bilen på jobb i dag, får ikke åpnet, lyser bare en rød prikk på nøkkelknipet når man trykker. Prøvde med min nøkkel to ganger senere på dagen, lyser samme røde prikk. Var ute å kjørte i går, ingen problemer da. Han vasket bilen på lørdag med høytrykkspyler, gjort det før og uten noe problem. Gikk fra 2 pluss grader i går til minus 10 i dag tidlig. Kan det ha noe å si? Det har skjedd før og, men ikke opplevd at nøkkel ikke har fungert. Ikke lenge siden vi byttet batteri på nøklene og har nettopp vedlikeholdsladet batteriet.

Noen som vet?

Lås opp bilen med selve nøkkelen da? 

Anonymkode: 413f4...d2e

Skrevet

Tom for batteri?

Anonymkode: 996e0...109

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tom for batteri?

Eller at det ikke sitter ordentlig på plass?

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Lås opp bilen med selve nøkkelen da? 

Anonymkode: 413f4...d2e

Joda, men lurer på hvorfor den plutselig slutter å funke på begge nøklene. 

Kjørte bilen i går, ingen varsellampe som lyste om tomt batteri. Bilen har og stått til lading i natt. Ikke lenge siden vi vedlikeholdsladet det 12 volts batteriet eller hva det heter. Hatt bilen i snart 3 år, ikke opplevd det før. Er en 2018 modell.

Hi

Skrevet

Er nøklene kalde? Siden det er batteri i dem så trives ikke nøkler i kulde. Flere ganger jeg har måttet putte mine elbil nøkler i bh’n for å få varme i dem igjen så bilen gjenkjenner nøklene 😂😂

Anonymkode: a37a4...4ba

Skrevet

Tomt 12v batteri. Klassisk Soulproblem. Lad opp 12v, så skal du se at det ordner seg.

Anonymkode: 73c69...060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...