Gå til innhold

Dette vil ingen ende ta... Australia innfører fjerde dose for enkelte grupper

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Det er vel heller myndighetene som er uten læreevne (dette er forresten den riktige måten å skrive ordet på), hvis de vil fortsette å vaksinere dose på dose på dose med en vaksine som har minimalt med virkning. Vaksiner er bra og helt nødvendig for å unngå at farlige sykdommer spres og tar liv. Men det er ikke slik at jo flere vaksiner, jo bedre. Vaksinasjon er stress for immunforsvaret, derfor er det mange som får bivirkninger av vaksiner, og noen sliter med slike bivirkninger i flere uker. Vaksinerer man for ofte, vil immunforsvaret ikke ha tid til å hente seg inn igjen, og forblir på et svakere nivå, noe som er lite gunstig når kroppen møter andre virus enn korona. 

En av de smarteste personene som noen gang hadde levd, sa : "Insanity is doing the same thing over and over and expecting different results". Det er jo nettopp det myndighetene i Australia og mange andre land driver med nå. De VET at vaksinen virker dårlig mot omikron, likevel fortsetter de å vaksinere med denne veldig lite virksomme vaksinen i stedet for å sørge for at det utvikles en vaksine mot den nye mutasjonen, og heller vaksinerer med den. Ifølge konsernsjef for Pfizer, vil den nye vaksinen beregnet på omikron være klar å mars. Så hvorfor så mye hastverk i februar? For å få de innkjøpte dosene av den gamle vaksinen satt i folks armer slik at de slipper å kaste dem?

Anonymkode: fbfee...89c

Ja. Det siste. Jeg er helt overbevist.

Anonymkode: c2a2f...e75

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Sannsynligheten for at du skulle kjenne hele 5 tilfeller av svært alvorlige konsekvenser etter tredje dose (som vi knapt har registrert noen bivirkninger fra) er så liten at til og med vaksineskeptiske uvaksinerte meg har vanskelig for å tro på det😶🙃

Det er lite troverdige innlegg som dette som ødelegger for alle andre som snakker sant og likevel blir sensurerte i media og ulike forum, for å ikke skape unødig frykt. 

Når dette er sagt, så følger jeg mye med på begge sider. Har selv ett nært familiemedlem som har blitt alvorlig syk av vaksinen..og kommer aldri til å ta den selv.

Anonymkode: 9578d...37d

At du ikke synes det er troverdig betyr ikke at det ikke er sant. Den ene er min onkel, den andre er venninne av min mor. De tre som døde er far til en kamerat av min mann, så kollega av kamerat av min mann og svigermors nabo. Når det er sagt så er det jo ingen som kan bevise at dette skyldes vaksinen men om det viser seg at vi også i Norge har enn høyere forekomst av slike hendelser etter vaksineringen startet så må vi jo undersøke dette nærmere.

Jeg er på ingen måte noe vaksineskeptiker! Dette er ekkelt og når min venninne forteller om andre hendelser så får det selvsagt min oppmerksomhet. 

Anonymkode: 76107...520

Må ta med at det ikke er registrert som bivirkning hos disse personene såvidt jeg vet. Dette var min oppservasjon og andre har også snakket om det. Dette skjedde rett etter dose tre og det snakkes jo klart om det kan være pga. Vaksinen men ingen som vet.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Må ta med at det ikke er registrert som bivirkning hos disse personene såvidt jeg vet. Dette var min oppservasjon og andre har også snakket om det. Dette skjedde rett etter dose tre og det snakkes jo klart om det kan være pga. Vaksinen men ingen som vet.

Jeg ville oppmuntret de pårørende å melde det inn som mistenkt bivirkning. Det kan man gjøre via nett.

Anonymkode: e10ce...158

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville oppmuntret de pårørende å melde det inn som mistenkt bivirkning. Det kan man gjøre via nett.

Anonymkode: e10ce...158

Kjenner ikke alle pårørende og de få jeg kjenner så føler jeg virkelig det er uhøflig å i det hele tatt antyde at det kan ha noe med vaksinen å gjøre, folk vil rett og slett ikke høre noe av det. Alle tre som døde fikk vaksinen kort tid før de døde. To av de tre var i veldig god form (ene faktisk i toppform) mens den siste var i veldig dårlig helse. 

I min onkels tilfelle så er det meldt inn for ikke lenge siden og det gikk heldigvis helt fint med han. 

Annonse

• Opprett ny...