Anonym bruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Del Skrevet 31. januar 2022 HUnden min (blanding) har blitt 8 år, og nå har forsikringssummen (Agria) steget til 7450 per år. Syns det er ganske mye. Jeg kan endre til en billigere forsikring, der erstatter de kun opptil 30 000 (60 000 med den jeg har nå). REgenandelen stiger også da, fra 1800 nå til 2300 (og bevegelig egenandel fra 15 % til 25). Jeg syns det er vanskelig. Hunden har nesten aldri vært syk eller skadet, men når de begynner å bli eldre er jo snansene for sykdom større. Hva tenker dere? Fins det bedre forsikringsselskaperfor dyr? Anonymkode: 64529...dc0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426306-hvem-har-den-beste-hundeforsikringen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Del Skrevet 31. januar 2022 Ulempen med å bytte selskap er at de vil reservere seg mot å dekke områder der hunden tidligere har vært skadet. Byttet med min og da ville de ikke dekke skader på en pote feks fordi han hadde sydd den en gang. Min erfaring er at agria har best forsikring. Enig i at dette var et ekstremt høyt beløp. Har mine to katter der nå og de betaler jeg 5 000,- i året for to. Hadde hunden min der tidligere og han kostet 4800 i året med 60’ i dekning. Du må nesten undersøke rundt. Noen får god avtale fordi de er en god kunde i feks If. Jeg hadde min hund i if tidligere men så ville de endre (slik Agria gjør med deg nå) begrunnelsen var at hundeforsikring kostet de så mye at de ikke ville ha hunder lengre. (Enda da hadde jeg brukt de bare én gang pga poten på tre år) Enig i at det er nå det kam dukke opp ting mtp alder. Jeg tror jeg kanskje hadde tatt den kostnaden på en eksisterende forsikring og hundens alder tatt i betraktning. Anonymkode: f3b30...2f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426306-hvem-har-den-beste-hundeforsikringen/#findComment-149689572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå