Gå til innhold

Dere som har fått 2 doser av koronavaksina...

Anbefalte innlegg

Hvor syke ble dere av korona? Det er vel omikron som går nå...

Jeg kunne fått dose 3 på fredag men valgte å se det an siden vi har korona i hus...Kjente på litt symptomer i går kveld, få føler jeg meg overkjørt av en bil, muskelverk, dundrende hodepine og feber på 38,3 😝 Nesten 2 grader opp så det merkes 😅 

Klarte dere å holde feberen nede med paracet? Hvor lenge hadde dere slike symptomer?

Jeg hater å ha feber 🙈

Anonymkode: 3add0...d9a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

2 doser, skulle fått nr 3, men fikk omikron i stedet. For meg var det som influensa, ganske høy feber og vondt overalt (og spesielt i hodet).

Anonymkode: e28b3...6c1

Høres ut som meg, veldig vondt i hodet. Paraceten virker nå men tar ikke bort vondten i hodet. 

Varte et lenge?

Hi

Fikk også corona når jeg skulle hatt dose 3. Jeg følte meg veldig dårlig! Ekstremt vondt i hodet, feber og vondt i den ytterste cm i hele kroppen liksom. Aldri hatt det sånn før.

Har fortsatt litt restsymptomer 2 uker etter, og har overhodet ikke kondis. Blir utslitt og andpusten av den minste lille ting :( Skal på trening i dag, veldig spent på hvordan det skal gå...

Anonymkode: b74cc...54f

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Høres ut som meg, veldig vondt i hodet. Paraceten virker nå men tar ikke bort vondten i hodet. 

Varte et lenge?

Hi

Njaei, feberen var bare et par dager, og det samme med vondt i kroppen. Hadde vel litt lenger vondt i hodet, og var ganske slått ut i fem-seks dager. Jeg hostet litt også etterhvert, og det henger litt i fortsatt, etter et par uker  - men sånn pleier jeg egentlig å ha det når jeg er syk.

Anonymkode: e28b3...6c1

Annonse

• Opprett ny...