Anonym bruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Noen som kan anbefale et hotell der? Helst ikke lenger enn en time kjøring fra Alicante. Anonymkode: 22f72...4d1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Sjekk hotell i Benidorm. Ca 40 min fra flyplassen i Alicante med bil/ taxi. I nærhet av strand og i en by. Veldig fin plass. Anonymkode: 9ecd8...90f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Vi har bodd på melia noen ganger. Veldig sentralt- men dyr mat. Men det var bare å gå rett utenfor hotellet så lå spisestedene på rekke og rad. Det var dyrt å parkere også, men det synes jeg gjelder hele byen.. Anonymkode: 79542...eff
Fine by me Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Anonym bruker skrev (På 1/30/2022 den 18.59): Sjekk hotell i Benidorm. Ca 40 min fra flyplassen i Alicante med bil/ taxi. I nærhet av strand og i en by. Veldig fin plass. Anonymkode: 9ecd8...90f Benidorm og Alicante er to forskjellige verdener. Alicante er også rimeligere, både på restaurant, matbutikker og puber. Det er strand i Alicante også. Har vært begge plasser, vil hun ha noe annet en sørpa fulle engelskmenn som står og skriker på pubene, så hadde jeg gått for byen Alicante.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Vi har bodd her, og det er rett ved den fine Playa de San Juan. Ser at de pusser opp hotellet nå, men det åpner igjen til sommeren. https://www.porthotels.es/port-alicante.html Jeg ville holdt meg langt unna Benidorm. Calpe og Torrevieja er også i samme kategori. Reis litt syd til herlige Santa Pola eller Guardamar eller litt nord til Villajoyosa. Hvis dere drar enda lenger nord, nesten en time, kommer dere til Denia. Helt super by! Stranden og gamlebyen der er herlig, og det er et typisk spansk feriested. Vi traff kun en nordmann på over to uker. Anonymkode: 455b7...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå