Gå til innhold

Noen som ikke har fått symptomer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Kjenner flere, de fleste uvaksinerte. 

Anonymkode: 03ac7...b82

Hører mange konspirerer rundt at uvaksinerte blir mindre syke av Omikron, men dette er nok en tilfeldighet;) Det er ganske enkelt store variasjoner i sykdomsforløpet med Omikron. Mye flaks og uflaks.

Jeg er selv uvaksinert og har ikke vært coronasyk selv enda, men har sett mange ekspempler etterhvert, både sterke og milde symptomer, både hos vaksinerte og uvaksinerte.

Anonymkode: 901f2...e27

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hører mange konspirerer rundt at uvaksinerte blir mindre syke av Omikron, men dette er nok en tilfeldighet;) Det er ganske enkelt store variasjoner i sykdomsforløpet med Omikron. Mye flaks og uflaks.

Jeg er selv uvaksinert og har ikke vært coronasyk selv enda, men har sett mange ekspempler etterhvert, både sterke og milde symptomer, både hos vaksinerte og uvaksinerte.

Anonymkode: 901f2...e27

Stemmer nok dette. Min tante fikk delta som uvaksinert ikke ett symptom. Kjenner ei som ble lagt inn, men det direkte etter vaksinen hun ble ikke så syk av delta som hun hadde hatt tidligere. Regner med at hun var allergisk mot virkestoffet i mrna vaksinen. Hadde AZ fra før, ble dårlig da også, men ikke så ille.

Anonymkode: 03ac7...b82

Annonse

• Opprett ny...