Gå til innhold

Dårlig syn på nakken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei stund hatt smerter i overarmen på høyre side. Det er bedre men i går fikk jeg smerter under skulderblad på venstre side.  Har hatt uklart syn ei stund også. Kom samtidig som smertene i armen. Ser bra på lang avstand men uklart på nær avstand. Kan det komme av problemene med armen og nakken? Har vært plaget med smerter i nakken og hodepine i mange år 

Anonymkode: f1182...1d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart du spør. For jeg var hos optiker denne uken pga dårlig syn. Brått dårlig og det svinger litt. Trolig er det pga min gamle nakkeskade. Den har blitt litt verre i det siste og samtidig begynte synet å krangle. Jeg skal likevel konsultere lege også da. Brå endring i syn skal tas alvorlig. Øyehelse min var bra sa hun. 

Anonymkode: 549e5...706

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Rart du spør. For jeg var hos optiker denne uken pga dårlig syn. Brått dårlig og det svinger litt. Trolig er det pga min gamle nakkeskade. Den har blitt litt verre i det siste og samtidig begynte synet å krangle. Jeg skal likevel konsultere lege også da. Brå endring i syn skal tas alvorlig. Øyehelse min var bra sa hun. 

Så du slapp å bruke briller? Ser du like dårlig på nær og lang avstand? 

Jeg har fibromyalgi og er veldig mye smerter i nakken. Skal kontakte fastlegen først 

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Så du slapp å bruke briller? Ser du like dårlig på nær og lang avstand? 

Jeg har fibromyalgi og er veldig mye smerter i nakken. Skal kontakte fastlegen først 

Jeg må ha briller. Prisme på ett øye. Fikk egentlig ikke tak i om det skyldes nakken da. Hun spurte bare masse spørsmål om nakken og smertene. Uansett viste jo synstest at øyet mitt trenger korreksjon. På avstand ser jeg bra. Det er samsynet på nært hold som er vanskelig. 

Skrevet

Kan være nakkeprolaps, ja. Snakk med osteopat. 

Anonymkode: ddba9...c07

Skrevet

Kan henge sammen med stiv nakke og nakkeproblemer. Jeg har en gammel nakkeskade, og jeg utsetter optikertime hvis jeg er ekstra dårlig i nakken. Kan gjøre det fordi dette er et mønster hos meg sett over mange år, og jeg har snakket med optiker om det. Men nyoppståtte synsproblemer bør undersøkes!

Anonymkode: 1b4b1...353

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...