Anonym bruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Fra kl 24 begynte jeg å lage lapskaus. Det tok tid, og mens det småkokte, så lagde jeg pitabrød og grovbrød til å fryse ned. Så lagde jeg desserten til lapskausmiddagen, og en fruktkake og sjokoladekjeks til kaffe og likør. Fruktkake og likør er supergodt sammen, bare for å nevne som tips for de som ikke vet. Sterk kaffe ved siden av gjør det til himmelsk øyeblikk Det er så utrolig avslappet å lage mat og bake på nettene og høre på musikk de gangene en bestemmer seg for å tillate seg det. Nå står mannen opp med barna ca 8, og jeg har nå tatt meg det tredje glasset med vin og et godt smørbrød med salatblader, kylling og hummus. Jeg kan sove til kl.14 om jeg vil, og gjestene kommer kl.15 Gleder meg, og er glad en kan gjøre så lite og at det likevel betyr så mye Anonymkode: c827c...370
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Åh, nå trodde jeg det var noen som hadde grått hele natten, men nei, så koselig! 😊 Anonymkode: af47b...749
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Åh, nå trodde jeg det var noen som hadde grått hele natten, men nei, så koselig! 😊 Anonymkode: af47b...749 Åh neida. Ikke en tåre her unntatt når jeg hørte en veldig fin sang. Har bare kost meg masse jeg, og nå er det nesten helt ferdig ryddet her. Skal lage en omelett til resten av familien og så skal jeg sove noen timer Anonymkode: c827c...370
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Åh neida. Ikke en tåre her unntatt når jeg hørte en veldig fin sang. Har bare kost meg masse jeg, og nå er det nesten helt ferdig ryddet her. Skal lage en omelett til resten av familien og så skal jeg sove noen timer Anonymkode: c827c...370 Herlig å høre om andre nattevakter som koser seg, både på jobb og hjemme;) Anonymkode: 94a7f...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå