Gå til innhold

Sædsøl i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han kommer inni meg så reiser jeg meg fort ut av senga og går på badet som er rett ved og lar det renne i do mens jeg tisser en skvett. Er plaget med hyppige uvi så tisser alltid etter sex uansett om jeg er tissetrengt eller ikke. Så det rekker ikke å komme i senga. Noen ganger kommer han i munnen på meg og da kommer det jo heller ikke i senga. Andre ganger tar han meg bakfra når jeg står på gulvet lent over senga og da kommer det heller ikke i senga. Skifter uansett på senga hver 14 dag så om det blir litt kliss fra fungre eller underliv så tåles det fint. Ikke redd for gris egentlig, men fordi jeg uansett må tisse lar jeg det ikke renne ut av meg i senga. 

Anonymkode: aadd6...02a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er du teit, eller prøver du å være morsom?

Anonymkode: 0c54e...777

Var meg hun spurte. Tror ikke alle vet at vagina er selvrensende...

Anonymkode: 521f4...27d

Skrevet

Er du teit, eller prøver du å være morsom?

Anonymkode: 0c54e...777

🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis han kommer inni meg så reiser jeg meg fort ut av senga og går på badet som er rett ved og lar det renne i do mens jeg tisser en skvett. Er plaget med hyppige uvi så tisser alltid etter sex uansett om jeg er tissetrengt eller ikke. Så det rekker ikke å komme i senga. Noen ganger kommer han i munnen på meg og da kommer det jo heller ikke i senga. Andre ganger tar han meg bakfra når jeg står på gulvet lent over senga og da kommer det heller ikke i senga. Skifter uansett på senga hver 14 dag så om det blir litt kliss fra fungre eller underliv så tåles det fint. Ikke redd for gris egentlig, men fordi jeg uansett må tisse lar jeg det ikke renne ut av meg i senga. 

Anonymkode: aadd6...02a

Samme tenkte jeg, går alltid på do etterpå, lite lyst på uvi. Har gjerne ett handkle hengende, som jeg stapper mellom beina og tripper ut på toalettet 😂 ikke verdens enkleste sak å få ut noe rett etterpå, men det er en annen sak. 

Så koser vi etterpå, tar en snus og livet er helt alright. 

Anonymkode: 2017c...467

Skrevet

fader, jeg klarer ikke å la være å lese setesdøl i senga hver gang jeg ser overskriften din 😆

Anonymkode: 41435...78d

Skrevet

fader, jeg klarer ikke å la være å lese setesdøl i senga hver gang jeg ser overskriften din 😆

Anonymkode: 41435...78d

:D

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Var meg hun spurte. Tror ikke alle vet at vagina er selvrensende...

Ifølge en annen tråd her nylig så er det vaginas selvrensende funksjon som gjør en kvinne til ekte kvinne 🤣

Anonymkode: 6e9c1...647

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...