Gå til innhold

Reise til utlandet med barn nå.

Anbefalte innlegg

Barnefar (har delt omsorg) har lyst til å ta med barna på en sydentur nå. Hva tenker dere om å la de reise nå midt i en pandemi? Kan legge til at jeg er i risikogruppa og har ikke lyst til at de evt. tar med smitte hjem. Vet at det også er stor sjanse for å bli smittet på skolen også, men synes kanskje ikke sydentur er så lurt nå. 
Han vil også ta de ut av skolen utenom ferie, barna går i 5. og 8. klasse. 

Anonymkode: 0cf39...a08

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144426222-reise-til-utlandet-med-barn-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke dratt til syden med barn nå. Begrunnelsen er at hvis en i reisefølget blir smittet ( og den sjansen er stor) så må alle sitte i karantene på hotellrommet. Det blir en marerittferie.

Anonymkode: 28354...12c

Anonym bruker skrev (På 29.1.2022 den 18.15):

Barnefar (har delt omsorg) har lyst til å ta med barna på en sydentur nå. Hva tenker dere om å la de reise nå midt i en pandemi? Kan legge til at jeg er i risikogruppa og har ikke lyst til at de evt. tar med smitte hjem. Vet at det også er stor sjanse for å bli smittet på skolen også, men synes kanskje ikke sydentur er så lurt nå. 
Han vil også ta de ut av skolen utenom ferie, barna går i 5. og 8. klasse. 

Anonymkode: 0cf39...a08

Jeg ville ikke gjort det. Dette fordi jeg ikke ville tatt de ut av skolen . Å reise i seg selv ser jeg ikke problemer med. Hadde det vært i vinterferien hadde det vært noe annet . 

• Opprett ny...